5. listopadu 2014

Noví obyvatelé - Září & Říjen 2014

Asi každý knižní blog má rubriku ve které bloger/ka představuje knihy které si v určitém období koupil/a domů. Tak nechci být pozadu a chtěla bych se s vámi podělit o také své nové knihy. :) A děkuji grafičce za banner - odkaz na její fb v menu (vlevo).

Hned na začátek bych chtěla říci, že tato rubrika nebude pravidelně a to hned z několika důvodů:
1, Každý měsíc nemám novou knihu. Nejsem milionář, na to abych si domů pořád něco kupovala. :D
2, Pokud mi v měsíci přibyde například jen jedna kniha, spojím několik měsíců dohromady (ty měsíce ani nemusí být za sebou, např. Červen & Srpen).
3, Jo přiznám se občas sem líná takže pokud zapomenu omlouvám se, nebo to je z výše uvedených důvodu.


Další co bych chtěla říct vám také napíšu v bodech, přijde mi to přehlednější.

1, Jestli si někdo všimnul tak knihu kterou jsem si naposledy koupila mám vždy v pravo v menu napsanou a k ní i datum kdy byla pořízena.
2, Pečlivě si zapisuju kdy a jakou knihu jsem si koupila :)
3, Knihy, které jsem si půjčila z knihovny mají samostatnou rubriku s názvem "Co jsem ulovila", můžete se podívat.


Tak a teď už se můžeme vrhnout na první knížkou a tou bude Selekce, kterou jsem si pořídila 24.9.. Recenzi na ni už najdete na blogu. Bohužel jsem vám knihu nemohla vyfotit protože jí má půjčenou babička tak alespoň obal a záložku.
Proč jsem si knihu koupila? Zaujmula mě obálka a anotace :)
                                       
Dalším přírustkem se hned 1.10. stal Nabíječ. Mám ho pro mamku k Vánocům, ale proč ho sem nedat :D Zbožňuju ten detail "Erotic" na obálce. Ještě se teprve rozhodnu jestli na něj budu psát recenzi.
Proč jsem si knihu koupila? Nejsem úchyl nemyslete si ale takové knížky jsou prostě fajn :)








18.10. To je den kdy ke mě zavítala Zlodějka knih :D Ta stužka kterou tam můžete vidět to je záložka, to proto že jí teprve čtu. Film jsem už viděla, a jsem ráda že sem se nejdřív podívala na film a až pak čtu knihu.
Proč jsem si knihu koupila? Jednoduše zbožňuju tu obálku, taky proto že film byl boží (i když jsem ho viděla ve stejný den kdy jsem si koupila knížku), a hledala jsem knihu podobnou " V šedých tónech".
                                       
26.10. Mám po narozeninách a tak běžím do knihkupectví pro odpočinek na mé nervy. Počkat je to opravdu odpočinek? 101 mandal pro krásný den, to mluví za vše. Sice jsou tam občas detaily, ale přesto si u "knihy" výborně odpočinu. Listuju tam knihou a můžete vidět pár mandal a taky přikládám některé mé vybarvené. :)
Proč jsem si knihu koupila? Protože mě absolutně uchvátila :3






Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat