30. listopadu 2014

TAG - Sedm smrtelných hříchů knihomolů


Nominovala mě Cam z Camilla's book world
Moc děkuju Cam za nominaci, děkuju že sis vzpoměla. :)
TAG vymyslela slečna z blogu Knihy v srdcích, od které také pochází banner, snad se nezlobí že jsem ho také použila (stejně jako Cam :-D).



Chamtivost
1. Jakou nejdražší a nejlevnější knihu doma máš?
Tak myslím že nejdražší kniha bude asi Padesát odstínů svobody, měly jsme ji s mamkou doma hned jak vyšla, takže asi bude nejdražší - s jistotou to nevím :D. A nejlevnější knížka kterou mám doma mi teprve přijde, nechci prozrazovat co to bude, to u vidíte buď v Nnboxingu nebo v Nových Obyvatelích, ale je za 54kč a kdo si prošmejdil internet mohl by to odhadnout. :D


Hněv
2. Jaký autor v tobě vyvolává zlost?
Lauren Oliver. Námět její trilogie Delirium se mi fakt moc líbil to nepopírám, ale po přečtení všech knih jsem ji chtěla uškrtit. Jediný díl který ušel bylo samostatné Delirium, a i to bylo prodlužování příběhu, omlouvám se všem fanouškům této série, ale mě se to opravdu nelíbilo. Styl psaní mě nebavil, vyprávění mi nevyhovovalo, pořád se tam mluvilo to samé, potom se to naopak moc střídalo, pak nastal zmatek no prostě pro mě katastrofa. Snad jediná kniha co se mi od ní líbila byla Panika. 

Žravost
3. Jakou knihu můžeš bez milosti lahodně hltat zas a znovu?
Zmínila bych dvě knížky, a to jsou Hvězdy nám nepřály a Zlodějka knih. Hvězdy jsem přečetla jednou, ale film jsem viděla v kině a doma asi 7x., vím že to není hltání knihy, ale vlastní vydání potkám pod stromečkem :D A se Zlodějkou je to podobně, knihu jsem ještě nepřečetla jsem tak v jedné třetině, ale film jsem viděla 5x a jsem ráda že jsem první viděla ten film.


Lenost
4. Jakou knihu jsi kvůli lenosti zanedbávala?
Ono to není tak že bych knihu zanedbávala kvůli lenosti, ale spíše kvůli nedostatku času. V podstatě zanedbávám knihy celkově, protože se pořád učím nebo jsem ve škole. Nejvíce asi zanedbávám Nabíječe, chybí mi asi třicet stránek do konce a já to nejsem schopna dočíst. Kostičas na tom není taky zrovna nejlíp.


Pýcha
5. O jaké knize nejvíc mluvíš, abys vypadal jako inteligentnější čtenář?
Někdo jako já nemůže vypadat inteligentně *smích*. Většinou s kamarádkami probírám knihy které jsme zrovna přečetly, které nás zaujaly a chtěla by jsme je přečíst nebo knihy které právě vyšly.

Chtíč
6. Kterých vlastností si nejvíce ceníš na mužských a ženských postavách?
Na mužích mám ráda, když jsou milí, částečně i romantičtí, chápou tu svou dívčí postavu, umí ji ochránit, nechovají se jako blbci, celkově mi musí být sympatičtí, u některých postav ani nevím čím to je ale jsou mi sympatické třeba hned od začátku, tomu se říká osobní kouzlo :D
Na ženách preferuji hlavně to když se nechovají jako naivní malé dětičky, vědí co chcou, celkově ta postava musí zapadat do knihy. Prostě nemůžu jen tak popsat postavy, každá je svá a hodí se do té knihy.

Závist
7. Jaké knihy by sis nejvíc přál dostat, jako dárek?
To je těžké, ale asi kteroukoliv knihu z mého wishlistu :) Třeba Královnu Tearlingu, nebo Pusheen, Já košišta - to sice není knížka, ale obrázku není nikdy dost :D


Nominace:


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat