14. prosince 2014

Destrukční deník #1



- Dnes (14.12.) jsem si pořídila Destrukční deník. Jsem z něj úplně unešená a ráda bych vám postupně ukazovala nějaké své stránky z již zmíněného deníku.
- Tuhle "Rubriku" můžete najít třeba i u GiraffeAndy.
- Některé úkoly v deníku jsou naprosto šílené, a nechci je splnit. Nechci stránky z deníku trhat, a ani je stříhat, na pobavení je to fakt super ale chci ho mít pěkně v celku. Úkoly jako např. Udělejte z této stránky papírový řetěz, zde nalepte mrtvé brouky, tuto stránku vytrhněte a schovejte u souseda na zahradě, tuto stránku vyhoďte a smiřte se s tím že jste ji ztraili... apod. :D
- Stránky si máte pojmout po svém, a tak některé které máte zničit jsem si předělala podle svého, koneckonců to tak má být. ;)
- Nebude to vycházet pravidelně.


Já tu knihu vidím u souseda na zahradě, co vy? :D
Všimli jste si že je ta stránka i s písmeny namalovaná za tím plotem?
Nejspíš tu stranu ještě nějak dokreslím.















Ještě že jsem měla doma schované staré dopisy a pohledy, známky se hodily! Jsou ještě z doby kdy byly známky za 10kč. Když mi něco přijde tak tam známku dolepím, chci mít každou jinou, jen toho svatého Václava tam mám dvakrát protože to jsou jiné velikosti. Všechny známky mám teda české, řecké a chorvatské jsem nenašla. :(

















- Ještě mám hotové stránky jako : Toto probodejte tužkou, očíslujte stránky apod.
- Na deníku nepracuji každý den, jen když mám čas a chuť! :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat