6. prosince 2014

Liebster award TAG



Vítám vás u dalšího TAGu, nominovala mě Kika její článek ZDE.

Pravidla : Musíte o sobě napsat 11 náhodných faktů
               Musíte odpovědět na 11 otázek, které vám dala blogerka, která vás tagovala
               Musíte zatagovat dalších 11 blogerek (musí mít pod 200 folowers)
               Musíte napsat 11 otázek pro ty, které jste tagovali.

FAKTY O MĚ
1. Jmenuji se Kamila
2. Mám občanku
3. Jsem knihomol bloger
4. Jsem nemocná - navždy :D
5. Chci pracovat ve zdravotnictví
6. Od přesídlení na blogspot.cz bloguji pravidělně
7. Nesnáším ticho, pořád bych si povídala
8. Jsem závislá na mobilu (jen od té doby co mám nový mobil)
9. 
Rok 2014 byl pro mě strašně náročný :D
10. Deset je moje oblíbené číslo, jo a ještě 24
11. Jsem líná

OTÁZKY NA KTERÉ BUDU ODPOVÍDAT:

1.Jak dlouho už bloguješ?

- Bloguju už několik let, asi 5. Tenhle blog mám od září tohoto roku (2014). Dříve jsem vždy měla blog na doméně blog.cz, vykoušela jsem i webnode.cz. Nejvíc mi vyhovuje právě nynější blogspot.
2. Co tě na blogování nejvíc baví?

- Asi to že můžu vyjádřit co cítím, jak věc (knihu) vnímám já, můžu říct svůj názor apod. A i když ně vždy vše stíhám, tak jsem ráda za to že můžu vydávat články. 
3. Sleduješ i youtubery/ youtuberky? Pokud ano tak jaké?

- Sleduji jich přes 90, takže vypisovat je nebudu :D Ale jak beauty, tak knižní, funny.. na YT je to rozvinutější :)
4. Jaké jsou tvoje oblíbené blogerky?

- Rachel-Roo, Czech Ivy, NikaRoovy, Jackelin Mandragor, Hnízdo zvrhlé Narcisky, Camilla's world book
5. Jaké jsou tvé záliby (kromě blogování)?

- Moje kočky, jsem kočkomil :3, potom YouTube, facebook.. :D
6. Jaké je tvé oblíbené roční období a proč?

- Léto, nemusíme nosit mikiny, bundy a tak. Jo a jsou prázdniny!
7. Blogy s jakým zaměřením sleduješ? (např. beauty, lifestyle,..)

- Knihy, občas beauty
8. Co tě na blogování nebaví/nemáš ráda?

- Nenašla jsem nic co bych neměla ráda. :)
9. Jaký stát by si chtěla v budoucnu navštívit?

- USA, Canadu, Francii, Itálii a možná i nějakou rusky mluvící zemi
10. Kdyby si měla 50 000 Kč za co bys je utratila?

- Koupila bych si novou postel a skříň, zbytek bych vrazila do knih. A asi bych vzala kámošky do kina. :D
11. Jaký je tvůj blogerský sen?

- Aby lidé můj blog četli protože je to bude bavit. Moc ráda bych dělala svou "práci" dobře.

MOJE OTÁZKY PRO BLOGERKY:

1. Co tě přivedlo k blogování?
2. Proč bloguješ o tom o čem je tvůj blog? :D (Ježiš to je divná otázka)
3. Čteš rád/a ostatní blogy?
4. Kde bys chtěla v budoucnosti žít?
5. Jakými jazyky mluvíš, případně rozumíš apod.?
6. Jaký je tvůj oblíbený seriál?
7. Co máš rád/a na Vánocích?
8. Byl/a by jsi ochotný/á udělat s někým swap? 
9. Jaký máš názor na uzavřenou komunitu blogerek?
10. Z čeho vzniklo jméno tvého blogu?
11. Studuješ nebo pracuješ? :)

TAGUJI:

Amazing Imagination
Camilla's world book
CzechIvy 
Doors To New Worlds
Kristý the Reader
Amazing Adria 
Book is my love


Ano vím že to není 11 blogů, ale víc mě opravdu nenapadlo. Snad se nezlobíte.


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat