22. prosince 2014

TAG - Vánoce knihomola

Ahoj, dnes tu pro vás mám TAG o mých Vánocích, Vánočních nebo Zimních TAGů koluje po internetu spousty, přesto Ell z Dvou knihomolek napsala vlastní a Ami mě do něj nominovala, tímto jim moc děkuji (oboum!) a jejich článek najdete zde. :)


1. Jak slavíš Vánoce?
Vlastně bych řekla že úplně normálně, vstanu přejím se cukroví, přiberu (potřebuju shodit!), potom jím cukroví, pak večeříme (kužízek a salát), a potom dárkyy. :D

2. Co ty a cukroví? Jaké je tvoje nejoblíbenější?

No mamce pomáhám a ráda, letos jsem to trošku odflákla, ale ona to pochopila, věčně jsem byla zavalená v učení. Kdysi bylo moje nejoblíbenější cukroví linecké, letos jsem se zamilovala do vanilkových rohlíčků, snědla jsem je všechny tak mamka musela udělat druhou várku. No a brácha zase snědl to linecké, takže mu jeho drahá polovička musela taky upéct druhou várku. A teď jsem se zamilovala do Lindt bonbónů, já vím není to cukroví ale..

3. Co máš na Vánocích nejradši?

Tu vánoční atmosféru, cukroví, a nebudeme si lhát taky to jsou samozřejmě dárky. :D

4. Jaká knížka podle tebe patří k Vánocům?
To je pro mě těžká otázka, nemám knihu kterou bych četla každé Vánoce nebo něco podobného, ale o mých tipech na vánoční čtení je na blogu samostatný článek zde.

5. Tvé oblíbené vánoční písně?
No já nemám oblíbenou vánoční píseň, ani koledu. :D Ale poslouchám třeba "Vianočná" od Voxela a Martina Haricha.

6. Na které filmy/pohádky se letos chceš podívat? Které neodmyslitelně patří k tvým Vánocům?

Já se vlastně vůbec na televizi nedívám, ale uvažuju o českém filmu Křídla Vánoc a možná i Láska na Vlásku, btw. Křídla Vánoc hrály včera ._. Každopádně u nás určitě poběží takové ty klasiky jako je Mrazík, Tři oříšky pro popelku apod.. Ještě bych chtěla říct že patřím mezi lidi kteří nikdy neviděli Grinche, Vánoční koledu, Pelíšky a spoustu dalších. Jako malá jsem se asi každý rok dívala na Polární expres, Shrekovy Vánoce, Mamutí Vánoce a Šťastné a Veselé Madagaskar. Letos si asi pustím Ledové království, i když jsem to tenhle rok viděla asi 40x. :D Prostě Televize u mě nevede, když už koukám na ntb. PS: Nesnáším Anděl Páně...brr!

7. Kterou knihu bys ráda nalezla pod stromečkem?
Vlastně tam najdu všechny které jsem chtěla, samozřejmě že bych si jich přála víc ale 7 je už tam velké číslo. Zbytek si prostě pořídím jindy. :) Nechci prozrazovat co tam bude ale například Labyrint: Útěk, Nabíječ, a Hvězdy nám nepřály... :) Hvězdy jsem četla ale chtěla jsem mít doma filmovou obálku.

8. Naděluješ naopak ty nějakou knihu? Jakou?
Ano mamce již zmíněného "Nabíječe" (já ho beru za svého jelikož všechno jde stejně ke mě do knihovničky), a potom jsem ještě do Knižíška kupovala "Co s Láskou".

9. Prostor pro vánoční blahopřání!
Chtěla bych vám všem popřát hlavně zdraví a štěstí, protože nikdo si zdraví neváží dokud ho nemá. :) Takže Šťastné, veselé a šťastné Vánoce 2014.

10. prostor na "škodíkovské" nominace :)
Jelikož lidi okolo mě už asi (určitě) mají na mušce kvůli nominacím, tak nikoho nominovat nebudu. Pokud se vám TAG líbí vyplňte ho a dejte mi do komentářů odkaz. :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat