9. ledna 2015

Destrukční deník #3



Vítám vás u další části mého ničení deníku. Pokud jste zde poprvé, řeknu vám na začátek pár informací:
- Destrukční deník nevychází pravidelně.
- Stránek mám hotových více, ale nechci vám ukazovat všechny. Často si do deníku píšu jako prostě do normálního deníku, když třeba úkol neudělám na dvojstranu.
- Nebo pro mě mají strany citovou hodnotu a to jsou většinou soukromé věci.
- Myslím že nijak moc vám ty vyplněné stránky popisovat nebudu. Pouze pár slov kde každé. :)
- Pokud i vy tvoříte destrukční deník a publikujete to na blog, budu moc ráda když mi v komentářích zanecháte odkaz.


Jdeme na to :)


- Přiznám se že úkol u téhle stránky jsem vlastně sama vůbec nepochopila. Pochopila jsem do mám udělat jen díky ostatním blogům, které tuto stránku už měli.

- Tuhle stránku jsem tvořila když mi nebylo zrovna hej, a tak jsem nakreslila jen primitivní pandu se srdíčky. Pro vlastní útěchu: "Nic není dokonalé" . :D















- Další stránka je tak trochu ledová, úkol zní jasně - zmrazte stranu.

- U GiraffeAndy jsem viděla nálepky z Frozen. Tak jsem se nechala inspirovat. 

- Kreslila jsem Olafa a přidala jeho hlášku a Keep Calm.

- Rysy Anny a Elsy jsem si vytiskla a následně dokreslila a vybarvila. :)

- Vločka tam je pro detail. 







 - Jako další vám tady dám aktualizovanou stránku s Wéčky, přilepuji tam poměrně často. Pokaždé když něco najdu! :D 

- Oproti minulé fotce jsem pokročili nemyslíte?
V minulém díle.














- Nakonec sem dávám stránku která se má zdobit lepící páskou, a tak jsem tam jen prostě dala proužky washipásek. :)

- Takový ten patvar nakraji byl můj pokus o mašličku z barevných pásek.


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat