18. ledna 2015

Destrukční deník #4 + 101 Mandal pro krásný den




Pro dnešek tu pro vás mám další odlehčenou ukázku z deníku a jako "host" u budou i Mandaly. Dnes vám ukážu především takové ty úkoly které nejsou moc k vidění a  jako obvykle vám ukážu stranu s písmenky W.
Jak jsem již zmiňovala, stránky s velmi osobním významem vám neukazuji. Stránky které jsou rozpracované (nálepky z ovoce) nebo jsem tam dodala pouze malou část (známky), vám tady také nedávám. Písmenka W jsou takovou vyjímkou, tam totiž přidávám pořád nové. :D 

- Taky už máte tyhle úkoly hotové? :)
- To zvednutí jde to pusou, nohama, ...
- U úkolů, které se plní tak nějak jinak si píšu že už jsem ho splnila. :)








- Dále jsem měla obkreslit svou ruku, jelikož já neumím obkreslovat ruce je to tak nějak od oka = křivě!

- Na téhle stránce se mi líbí ty vzory, ale samotné ruce a ty nehty jsem dost pokazila. No co už.










- Jak už je zvykem, dávám sem aktualizovanou stránku s Wéčky.

- Od doby kdy jsem to vyfotila (2 dny), už jsem tam zase přidala další.

- Pro porovnání přidávám zase obrázek z minulého dílu.









- Několik mandal jsem vám už ukazovala v době kdy jsem si je pořídila, a jelikož na ně nemám tolik času (buď se učím do školy, nebo se snažím číst) moc jich tam nemám.

- Když jsem spočítala své hotové mandaly bylo jich 11 a 1 mám ještě rozkreslenou. Snažím se jít postupně jen když mám třeba čas a je tam nějaká titěrná tak ji přeskočím.













- Mandala kočičky je moje nejoblíbenější. :)

- Kytičku spolu s kočičkou a jednou mandalou na začátku řadím mezi mé zatím nejhezčí.













Co vy? Kreslíte mandaly nebo už alespoň tvoříte deník? :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

0 komentářů:

Okomentovat