1. ledna 2015

TAG - Kniha kouzel


Nový rok začneme TAGem, který se mi zdá trochu náročnější na vyplnění, nejradši bych se některých otázek vzdala, protože odpovědět na ně mi vážně nešlo.
Do tohoto TAGu mě nominovala Jackelin Mandragor, které tímto srdečně děkuji její článek najdete zde a tady máte můj TAG.

1. Kouzlo, jež Vás přenese do děje jakékoliv knihy, přesně do chvíle, kterou si vyberete
Kam se necháte přenést, do jaké chvíle a proč?

Chtěla bych s Gwendolyn z Drahokamů cestovat časem, je jedno do jakého roku a do jaké chvíle. Celkově to musí to být zábava, až na to zavírání ve sklepě.

2. Kouzlo Vám umožní vytáhnout libovolnou postavu z knihy a přivést ji do reálného světa
Koho vytáhnete a proč? Co s ní uděláte v reálném světě?

Chtěla bych mít někoho jako byla Rose z Vampýrské akademie, taková kamarádka by mohla být super. Navíc se mi zamlouvá její povaha a Rose celkově. :) A udělala bych z ní svou nejlepší kamarádku nebo sestru.

3. Kouzlo, které Vám dá možnost přetvořit konec jedné knihy
 Který konec předěláte dle vašich představ a proč? Jak moc velký rozdíl mezi původním a novým koncem bude?

ZDE JE SPOILER K 3. DÍLU VAMPÝRSKÉ AKADEMIE!
Změnila bych konec třetího dílu VA, a to tak aby se z Dimitriho nestal strigoj. Sice jsem o tom věděla, ale i tak mě to strašně mrzelo. :(

4. Kouzlo má za účel zabít postavu z knihy dle Vašeho výběru ve Vámi zvolenou chvíli
Kterou postavu, kdy a proč zabijete? Jak to podle vaší teorie ovlivní děj knihy?
(Pozn. to, jak bude děj po smrti postavy pokračovat, je náhodné a vy nevíte, jak to nakonec bude)

Zabila bych Aspena ze Selekce, dle mého se k Americe nehodil. A od začátku bylo jasné že Amerika bude s princem Maxonem, už jen podle názvů dalších dílů.. A ne že bych ho úplně chtěla zabít prostě bych ho jen vyřadila, zas tak zlá nechci být (a ani nejsem).

5. Když tímto lektvarem polijete stránku knihy, přehraje vám scénu, která se zrovna odehrává
Jakou scénu byste takto chtěli vidět na vlastní oči a né o ní jen číst a z jaké je knihy? Proč právě tuhle scénu?

Scénu kdy Caroline dostane poprvé přezdívku Růžová košilka. :D A proč? Protože to muselo být vtipné, a pro ni trapné zároveň. Teda jako v knize bylo, ale naživo no nevím..

6. Lektvar, po jehož vypití se na 1 hodinu stanete hlavní hrdinkou/hlavním hrdinou vybrané knihy v libovolnou chvíli
Kým byste se stali a co byste udělali jinak?

Chtěla bych se stát Milesem z Hledání Aljašky, a to jednoduše proto že bych šla a vyznala Aljašce lásku. Bylo mi strašně líto že ji to nestihl říct.

7. Lektvar, který vymaže zvolenou knihu ze světa i z paměti lidí
Kterou knihu byste bez výčitek nechali přestat existovat? Čím se provinila, že si něco takového zaslouží?

Stejně jako Jackelin souhlasím s kuchařkou Ládi Hrušky! A za sebe by to byla celé série Delirium od Lauren Oliver, mě tato série strašně zklamala a kdyby nebyla dle mého by se nic nestalo. Co si o sérii myslím jsem se už v jednom článku vyjádřila, nerada bych to tady rozebírala znovu.

8. Kouzlo, díky kterému Vámi vybraný autor napíše knihu, jakou si jen zamanete
Od koho byste chtěli knihu na přání? Proč? A o čem by byla?

Od Johna Greena, toho autora mám strašně ráda, řekla bych že je to můj nejoblíbenější autor. Vlastně bych mu asi nechala volnou ruku, poradila bych mu třeba s postavama a tak, abych taky nevěděla úplný děj knihy! :)

9. Kouzlo Vám umožní přidat novou nebo oživit již zemřelou postavu v jakékoliv knize a určit jí její další osud
Koho byste nechali vstát z mrtvých anebo kam byste přidali jakou postavu? Jaký charakter by nová postava měla? Za jakým účelem by postava obživla/přibyla? Jaký by byl její život v knize?

JESTLI JSTE NEČETLI HVĚZDY NÁM NEPŘÁLY NEBO HLEDÁNÍ ALJAŠKY NEČTĚTE NÁSLEDUJÍCÍ ODPOVĚĎ!
Nemůžu se rozhodnout jestli bych oživila Augusta nebo Aljašku (bože teď doufám že jste ty knihy všichni četli!), oba jsem měla strašně ráda a jejich smrt mě bolela. Augustus by dál byl s Hazel a Aljaška by se mohla dozvědět pravdu o Milesových citech, asi by pak z toho byl román ale co, jsou to knihy ne realita, a říká se že člověk čte proto aby na chvíli zapomněl na své starosti a odreagoval se.

10. Kouzlo, díky kterému můžete vytvořit vlastní svět kombinací již existujících světů a přesně si vybrat obyvatele, včetně postav z jakýchkoliv knih
Jaký svět byste vytvořili a kdo všechno by v něm měl žít? Jak by fungoval? Co by se tam dělo? Jak by tam žily určité existující postavy a jak by se zkřížily jejich osudy?

Prezidentem by byl Christian Grey se kterým by tam samozřejmě byla i Anastasia. Katniss s Peetou by chránili celou zemi, společně s Rose a Dimitrijem z VA. Potom by tam žil princ Maxon a Amerika. Vůbec by nezáleželo kdo odkud je, všichni by se podporovali navzájem. Takový svět kde by byl mír. Prakticky je to asi nemožné, ale představovat si to můžeme. Ve vymýšlení světů jsem mizerná..

A vím že ten koho nominuju mě zabije. Bude mě nesnášet, protože nesnáší nominace, ale já to musím udělat promiň AI. :D Přemýšlím jak to odčinit, a jestli se se mnou vůbec bude bavit (bojím se že ne..). A vlastně ona mě už jednou zabila (zabije), takže snad to neudělá i v realitě. Držte mi palce! :)

Nominovavnou je moje "sestřička" AI = Amazing Imagination
A ještě bych chtěla nominovat Daffodilu z Hnízda zvrhlé Narcisky


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat