7. ledna 2015

Unboxing #2


Ahoj, tak vás vítám u unboxingu o kterém jsem se zmínila v minulém článku.
Dnes bych vám chtěla představit balíček, který jsem si dnes vyzvedla na poště a k němu ještě další e-knihu knihu kterou jsem dostala v rámci spolupráce. Více se dozvíte níže! :)
http://www.megaknihy.cz/

MegaKnihy jsou knižní e-shop nabízející knihy, některé tam jsou výhodněji než například na buxu. Děkuji tomuto e-shopu za poskytnutí recenzního výtisku, který uvidíte níže! Odkaz na knihu bude u její fotky.
Omlouvám se za lepíka, ale nechci zveřejňovat svou adresu.
Vidíme další ochranou vrstvu knihy.
Když jsem rozstřihla lepící pásky okolo, knížka už šla vidět.
Tady už je samotná kniha v bublinkové fólii, tipujete co by to mohlo být?
Jsou to Papírová města! Další Greenovka ze které mám nehoráznou radost!
Knížka zezadu, je to jednoduché a moc se mi to líbí.
Zde název e-shopu kterému tímto moc děkuji za recenzní výtisk!
Mimochodem všimněte si té krásné pandy na účtence! :)
Přiznám se že jsem si ji vlepila do destrukčního deníku, a ano to W taky.

Odkaz na přímo tuto knihu naleznete ZDE












Jako další knihu vám také představím recenzní kousek, tentokrát to máme formou e-knihy, kterou jsem si dala do svého tabletu a telefonu. V tabletu čtu doma, a telefon používám ve škole - proto obě možnosti.
E-knihy zakoupené na tomto e-shopu si můžete vybrat ve 3 formátech - .pdf nebo 2 různé formáty pro elektronické čtečky knih.
Pokud nevíte jak číst e-knihy v tabletu a telefonu hned vám to představím.
iOS (Apple) - Jak v iPadech tak iPhonech máte aplikaci která se jmenuje iBooks, stačí když knihu otevřete v tomto programu a můžete číst.
Android - Můj tablet (Asus) měl vestavěnou aplikaci Kindle do které se musíte zaregistrovat, ale můžete tam číst i své knihy, nevím jak je to u ostatních značek, každopádně si můžete z Obchodu Play stáhnout zdarma aplikaci Adobe Reader, a knihu otevřít v této aplikaci.

Pokud ještě nevíte o e-shopu Knihy.idnes.cz tak to napravte, věřím že znáte alespoň jejich ostatní weby, které mezi sebou spolupracují a pokud ne to tak noviny určitě znáte. :)
Čím jsou Knihy.idnes.cz super? Jsou tam knihy v papírové podobě, elektronické (e-knihy), i audioknihy. E-knihy máte ve vlastní knihovničce kde máte knihy uloženy, a celkově máte prostě víc věci na jednom místě.
*Jde čistě o můj osobní názor, na každý obchod mám názor, nevztahuje se na recenze nebo spolupráce!
Tak tady vidíte knížku kterou jsem dostala na recenzi.
Pokud jste četli můj Wishlist #9 zmínila jsem se o této knize, den předtím jsme s e-shopem Knihy.iDnes.cz domluvili spolupráci, tak jsem si knihu rovnou vybrala.
Už jí mám rozečtenou, a i přes začáteční zmatené pocity díky prologu a částí před první kapitolou se mi ta kniha zatím líbí. Chystám se jí dočíst co nejdřív určitě uvidíte recenzi!
Knihu můžete zakoupit ZDE, e-shop ji nabízí i v papírové verzi pokud vám nevyhovují e-knihy!


Doufám že vás knihy zaujaly alespoň tak jako mne, a že si nějakou pořídíte nebo už jste ji četli. Pokud ano, dejte mi vědět. :)



Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat