1. února 2015

Noví obyvatelé - Leden 2015



Tak a máme tu (konečně) první únorový den , a jak jinak přivítat nový měsíc než rekapitulací toho starého? Takže dnes pro vás mám krásných 6 kousků, které ke mě přišly v lednu.


Hned na začátek bych chtěla říci, že tato rubrika nebude pravidelně a to hned z několika důvodů:
1, Každý měsíc obvykle nemám novou knihu.
2, Pokud mi v měsíci přibyde například jen jedna kniha, spojím několik měsíců dohromady (ty měsíce ani nemusí být za sebou, např. Červen & Srpen).
3, Jo přiznám se občas sem líná takže pokud zapomenu omlouvám se, nebo to je z výše uvedených důvodu.


Další co bych chtěla říct vám také napíšu v bodech, přijde mi to přehlednější.

1, Jestli si někdo všimnul tak knihu kterou jsem si naposledy koupila mám vždy v pravo v menu napsanou a k ní i datum kdy byla pořízena.
2, Pečlivě si zapisuju kdy a jakou knihu jsem si koupila :)
3, Knihy, které jsem si půjčila z knihovny mají samostatnou rubriku s názvem "Co jsem ulovila", můžete se podívat.


Prvotinou tohoto měsíce byla recenzní e-kniha Všechno mi řekni od knihy.idnes.cz. Knihu jsem dostala 6.1. Recenzi na blogu již najdete (zde).

Druhým přírustkem 7.1. byla recenzní kniha od e-shopu MegaKnihy, a tou byly Papírová města, recenze zde.

8.1. Opět recenzní e-kniha tentokrát od nakladatelství HOST, recenzi najdete zde.

Další a nebojte už dnes poslední recenzní kniha je od knihcentrum.cz, od kterého mi 12.1 přišla Zakázaná přitažlivost, recenze opět na blogu (zde).

26.1. Přivítala má knihovna další dva obyvatele. Netuším kdy se k nim dostanu, každopádně letos chci hodně číst i knihy, které mám doma tak uvidíme. :) Tak a těmi dalšími přírustky jsou: 

A co jste si v Lednu koupili vy? :)




Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat