28. února 2015

Slepá důvěra - Recenze

Autor : Kay Hooper 

Originál : Haven

Rok vydání : 2015

Počet stran : 294

Nakladatelství : Alpress

Anotace : Emma se narodila a vyrůstala v poklidném městečku Baron Hollow. Jenže pak se stala nehoda a po ní... následovaly noční můry, prostoupené nevýslovnou temnotou, ochromující hrůzou a zoufalstvím žen neúprosně štvaných do náruče smrti.

Nikdo se však nepohřešuje ani se nenašla žádná mrtvola, a tak Emma přičítá děsivé sny své představivosti. Dokud nepřijede její sestra Jessie...

Moje recenze : Začátek téhle knihy na mě zapůsobil dost drsně, večer jsem si přečetla prolog a první kapitolu a potom se mi to tom zdál sen, byla jsem ráda že zazvonil budík! A pak jsem se bála číst dál. 

Před 15 lety se sestrám Emmě a Jessie něco přihodilo, o tom se také částečně točí celý náš příběh, co to bylo se dozvíte až několik stran před koncem. Určitě vás to napadne, také mě to napadlo. Druhá otázka celé knihy je, kdo je náš padouch-únosce, bezcitná zrůda,.. apod.. Celou knihu se o zločinci mluvilo pouze jako o "něm", takže mě vlastně nikdo nenapadal. 
Jessie i Emma jsou média, Emma o tom však neví, zatímco Jessie pracuje v Útočišti, organizaci spojené s FBI. Emma si utvořila myšlenkovou bariéru, a po nehodě se jí začaly zdát sny - její nadání. Zdálo se ji o zabíjení, a unášení dívek.. Jessie má schopnost vidět duchy. Baron Hollow je zvláštní město, zanikly tam továrny a město žije pouze z cestovního ruchu. Osoba, která kdysi ublížila Jessie, je stále ve městě a ve svých vraždách pokračuje. Nejdříve je unese, pak omámí, svlékne a zabije, ani se neobtěžuje s nějakým mučením nebo tak něco. Každou zavražděnou dívku zakope a nad jejím tělem si zasadí růži, má jich celou zahradu, a říká jim květinky.. Jessie je vrahovi na stopě, avšak nikomu nikdy neřekne kam jde. Do města poté přijíždí Navarro, který také pracuje v Útočišti, a z minulosti se zná s Emmou. Má něco jako 6. smysl, když se podívá na mapu k případu přesně ví kam jít pro stopy, nebo za mrtvolou. 
Příběhem nám zamíchá taky bratranec našich sester Victor, který mi byl od začátku hodně nesympatický. Emmu jsem měla z obou sester radši (vlastně ani nevím proč), Jessie jsem spíše litovala, ale obdivovala jsem její schopnosti. Dále potkáme třeba Maggie ředitelku Útočiště a Nellie milenku Victora.

Slepá důvěra je napínavá detektivka, hororové prvky mi přišly pouze ve sklepě, a to jak byly naaranžovány mrtvoly. Ve výsledku se to četlo fajn, autorka má příjemný a čtivý styl psaní, v originále je to 13. díl z 15, u nás je to jako první díl série, takže s pokračováním jsem zmatená.


Moc děkuji knihcentrum.cz za poskytnutí recenzního výtisku! Knihu můžete zakoupit ZDE.

Hodnocení : 

Obálka :


P.S. Toto je poslední recenze se starým desingem.
Nový desing obsahuje jiné formátování, barvu písma, vyjímečně obrázky.


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:
,

0 komentářů:

Okomentovat