22. února 2015

Týdenní read-a-thon (23.2. - 27.2.2015)

Banner jsem dělala sama :)

Možná už jste u Marky postřehli, že spolu pořádáme knižní maraton (napadlo to Marky) v období našich jarních prázdnin (alespoň někdo z blogu je má se mnou!) chápeme že každý máme prázdniny jindy a tak budeme rády když se zúčastníte, samozřejmě se můžete účastnit i když zrovna jarní prázdniny nemáte, to záleží jen a jen na vás! :)

Registrovat se můžete ZDE.

Záleží jen na vás jak si tento projekt zaznamenáte, můžete si psát jednotlivé stránky u knih, nebo pouze přečtené knihy, jak chcete.

Cíl si stanovit nemusíte, ale můžete. Jelikož já mám na jarní prázdniny program, tak jsem si stanovila nízké (alespoň doufám) cíle, které jsem si ani dávat nechtěla tak uvidíme snad se mi podaří splnit alespoň tyhle. :)

Mé cíle :)
- Přečíst Slepou důvěru SPLNĚNO
- Přečíst Na první pohled SPLNĚNO
- Přečíst Pekáč buchet SPLNĚNO
Pouze v případě splnění všech tří předchozích:
- Rozečíst (přečíst) Saeculum SPLNĚNO - Přečteno 63 stran!
SPLNĚNO VŠE CO JSEM SI ZADALA

Splnění mých cílů budu průběžně aktualizovat :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat