15. března 2015

Destrukční deník #5



Přes dva měsíce jsem nepřidala žádný článek z destrukčního deníku, důvod je jednoduchý. Nemám čas. Nemám ho vůbec na nic (jsem ráda že mám část číst, a věnovat se blogu)..
Tak jsem našla pár částí, které jsem vám ještě neukazovala.  Dnes to bude krátké, doufám že po přijímačkách se to trochu zlepší, a také si musím jít koupit pastelky, už došly.. :D

Ošklivé téma, no všichni víme co Pou vlastně je.. 
Jo vím že mám dětský styl kreslení, a co jako :D
Aby to nebylo takové "suché" přidala jsem ke svinčíku pár nápisů.
A zase update mé stránky s Wéčky, od té chvíle kdy jsem to fotila, jsem už zase něco přidala.

Ještě bych se chtěla zeptat zda by byl zájem o pár článků z toho jak si budu dělat scrapbook photoalbum, ještě ho sice nemám doma, ale až přijde chtěla bych tvořit. A případně bych to mohla dát jako samostatný článek do "Ze zákulisí" a nebo jako "hosta" do Destrukčního deníku. Tak mi dejte vědět. :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:
,

0 komentářů:

Okomentovat