1. března 2015

Noví obyvatelé - Únor 2015



Tak je tu březen, a já vám přináším ukázku toho co přibylo v mé knihovničce v únoru. :)

Další co bych chtěla říct vám také napíšu v bodech, přijde mi to přehlednější.
1, Pečlivě si zapisuju kdy a jakou knihu jsem si koupila :)
2
, Knihy, které jsem si půjčila z knihovny mají samostatnou rubriku s názvem "Co jsem ulovila", můžete se podívat.


Jako první jsem si 3.2. Pořídila Pekáč buchet, řekla jsem si že když už si ho chci dlouho koupit tak si ho za to dobré vysvědčení koupím. (Dvě dvojky nejsou špatné, ne?) No a tak už si hoví v mé knihovně.

První recenzní e-kniha tento měsíc byla od nakladatelství HOST a je: Na první pohled.

Taktéž 10.2. jsem od stránky knihy.idnes.cz dostala další recenzní e-knihu: Analfabetka, která uměla počítat

Hned o den později tudíž 11.2. mi od KNIHCENTRUM přišla knížka, kterou jste mohli vidět v unboxingu a tou je Slepá Důvěra.

Na Valentýna 14.2. jsem si zašla pro Volání Netvora, když měla Jota poštovné zdarma tak už jsem neváhala.. :) Taky jste ho mohli vidět v unboxingu.
S knihcentrem jsme se domluvili i na zasílání recenzních e-knih, a tak jsem si od nich jako první vybrala Saeculum, které snad všichni znáte. Knihu mi poslali 20.2.
U Slovartu jsem v konkurzu na zaslání recenzní knihy od Dominika Dána vyhrála a tak mi 24.2. přinesl kurýr balíček, který byl moc dobře zabalený a snadno otevíratelný.
S Fragmentem jsme začali spolupráci a protože se mi knihy Pekáč buchet a Zakázaná přitažlivost moc líbily, rozhodla jsem se vzít si další knihu od Kateřiny Petrusové. Přišla v pátek 27.2.
Tak a tady máme všechny pohromadě, e-knihy jsem tam přidala alespoň jako obálky :)
A tady je máme trochu naparáděné :)
Budu ráda když mi dáte vědět copak jste si minulý měsíc pořídili vy :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat