27. března 2015

Pohledy od YOLi



Moje první výhra v knižní soutěži sice není kniha, ale jsou to knižní pohledy od nakladatelství YOLi. A protože nikde jsem na internetu neviděla obrázek jak vypadají všechny, rozhodla jsem se je Vám ukázat.
Tady jsou vypsané všechny citáty z pohlednic, a knihy ze kterých citáty jsou: 
"Žiju pestrým životem. Jak můžu být tak prázdná?" - Jen jeden den
"Můj život a trůn jsou jedno." - Královna Tearlingu
"Líbíš se mi mnohem víc, když seš zticha." - Bez naděje
Otočil se k ní a zadíval se jí do tváře. "Hledám tě." - Atlantida: Slza
Všechny moje denní sny teď měly jeho tváře. - Na hraně zapomnění
"Navážu ten provázek. Nezradím tvou důvěru. Najdu tě." - Papírová města
"Chci být běžec." - Labyrint: Útěk
Vypadala sexy, divoce a trošku šíleně. - Cena nevinnosti
"Andrewe, možná bychom neměli zůstávat spolu." - Na hraně věčnosti
"Připadá mi, jako bysme měli rande," odpověděl. "Není to blbý?" - Eleanor & Park
Poznali by jste citáty z knih? Já se přiznám já jsem věděla jen 4..
Vyhráli jste také? Nebo dokonce i knihu? :)



Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:
,

0 komentářů:

Okomentovat