17. dubna 2015

Destrukční deník #7

Dnes jsem tady s dalším dílem destrukčního deníku, uvážu Vám 4 stránky,s některými jsem spokojená víc s některými míň.. :)
Na další díl deníku se můžete těšit opět za týden, tedy příští pátek.

Jsem tak trochu neposlušná, no a jelikož jsem měla takovou pěknou cedulku, tak jsem ji tam prostě musela nalepit. :D
Stránku žvýkat opravdu nebudu, no a tak je místo stránky žvýkána sušenka.. myslím že cookie monstra všichni znáte :)
Nálepky z ovoce se mi sbírají hůře než W, přesto že ovoce jím pořád samolepky skoro nikde nejsou.. Už mám v hlavě podobu výsledné stránky, ale asi to bude trvat dlouho.. :D
A na závěr má oblíbená stránka, která je inspirovaná pohádkou Vzhůru do oblak, balónky jsou tvarované do pomyslného srdce :) Původně to byl jen obrázek balónků v časopise, ale já jsem je obtáhla, dokreslila a nakreslila ještě domeček.

Jak jste na tom Vy?
Tvoříte destrukční deník? 
Jste spokojeni se svými výtvory? 


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat