30. dubna 2015

Potřebuji se vypsat | Proč teď nečtu

- Měla bych napsat úvahu jako slohovou práci do školy, jenže se mi do ní nějak nechce (chápejte, zadané téma, zadaný termín, prostě raději se vypíšu na blog).. takže hodím takovou malou úvahu alespoň sem.. :)

- Neřekla bych, že mám čtecí blok, jen teď prostě nečtu, protože nemám čas. (Možná si říkáte "Už zase?") Přestože na střední jsme většina přijatí, učitelkám je to jedno a tempo nepovolují, a tak se musím stále učit stejně jako na začátku roku, dobře přiznávám bez mučení, že se až tak moc neučím, ale stále mi to bere dost času.

- Většinou když přijdu domů jdu si lehnout, obvykle i usnu, poté se učím, nebo se věnuji blogu a na čtení není moc čas. Snažím se, abych u většiny spolupráci měla momentálně jednu knihu, naštěstí časové důvody dost chápou.. a taky teď meškám s jednou recenzí takže budu muset knihu co nejdříve dočíst. Taky bych ráda přečetla knihy, které mám doma, a že těch nepřečtených je teda požehnaně. Navíc nové přibydou i na světě knihy, takže bych měla začít číst.. 

- Další věc je stěhování, stěhuje se mi pokoj (sice jenom o jednu místnost a mám pro sebe celé patro, ale to nevadí) a dává to celkem zabrat, jelikož si celý pokoj navrhuju sama, všechen design, doplňky i barvy si navrhuju sama, až na koberec. Když budu spokojená s výsledkem, možná Vám pokoj v budoucnu ukážu. Smutná zpráva je, že knihovna tam bude až jako poslední věc, pokud bude vše podle mých představ mělo by to dopadnout dobře (speciál s knihovnou, bych také někdy ráda uskutečnila). Jako první se musí vymalovat, a k tomu musím přemluvit otce, potom budu na stěnu kreslit já (pokud to teda neposeru), finální bude nábytek apod..

- Dále pro Vás chystám další díl projektu, a to jsou taky scháňky, úpravy, zjišťování apod. je za tím celkem kus práce, i když to tak asi nevypadá..

- Ještě bych měla takovou otázku.. S kým se potkám na Světě knihy (v sobotu)? :) A máte nějaký wishlist nebo seznam, které knihy by jste si chtěli koupit? Já to tak mám, abych nekupovala zbytečnosti, ale knihy, které si opravdu přeju. Zatím teda nemám konečný seznam, stále se to mění, a přibývá :D

Smoothie mě momentálně "drží při životě", a do té skleničky jsem se naprosto zamilovala..

- To bude pro dnešek asi vše, zítra (1.5.2015.) se můžete těšit na přírustky za měsíc duben.


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat