8. dubna 2015

Shirtinator - Balík je TU!

Nedávno jsem vám psala článek o stránce Shirtinator.cz, no a jelikož už mi objednávka dorazila domů, mám tady pro Vás recenzi na tričko, které jsem si sama na této stránce vytvořila. Nejspíš si nechám vytvořit ještě mikinu.. :)
Balíček :)
Takto vypadalo tričko, po vyndání z obálky.



















K nápisu asi nemusím nic dodávat ne? 
Teď už k vlastnostem trička:
- Tričko je z 85% z bavlny, a 15% viskózy. Je opravdu pevné, kvalitní, a když si ho obléknu ihned mám pocit že mě hřeje. Potisk je hladký, na dotek příjemný. (Samozřejmě ho nesmíte žehlit!)
- Mám velikost S (jsem hrozně malá), délkou mi vyhovuje, mám ho akorát trochu těsné přes prsa, ale to se dá přežít.. U příští objednávky si tedy vezmu o velikost větší.. :D 
- Jediné co mě trochu překvapilo/zklamalo byla barva nápisu, vybrala jsem si růžovou, jelikož se mi to na šedém podkladu velmi líbilo a ve skutečnosti je nápis tmavě červený až taková burbundy barva. Vím že na internetu a v počítači barvy obvykle vypadají jinak, ale to nevadí. Ve výsledku to není až tak špatné i když červená není moje oblíbená barva.


1, Tričko už trochu narovnané
2, Nápis z blízka, můžete vidět že je opravdu dočervena
3, Můj návrh, který jsem posílala
Nakonec ještě tričko na mně, zasvítilo slunce, a fotka se nezaostřila. No alespoň něco.
Takže ve výsledku jsem se stránkou shirtinator velice spokojená, materiál je kvalitní, potisk též, pokud nemáte rádi velké výstřihy můžete být v klidu, okraj trička je až ke krku. Takže Shirtinator, Vám můžu jedině doporučit! :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat