19. dubna 2015

Soutěž: Slepá Důvěra

Ahoj, vítám Vás u historicky první soutěže na mém blogu. Jelikož jsem nedávno psala přijímací zkoušky (a výsledky stále ještě nevím), chtěla bych si poté udělat radost/případně utišit žal nějakou knihou, a tak jsem se rozhodla, že udělám radost i někomu z Vás. Můžete to brát třeba i jako poděkování k 50 pravidelným čtenářům. :)
Soutěžit se bude o knihu Slepá důvěra od Kay Hooper. Mou recenzi najdete zde, knihu jsem dostala k recenzi, avšak já ji ráda pošlu o dům dál.

Připravila jsem si pro Vás formulář, který obsahuje 2 informační otázky (jméno, email), 5 povinných otázek, které jsou na různé témata, avšak alespoň trochu souvisí se soutěžní knihou. Dále ve formuláři najdete 4 NEpovinná pole, které se týkají sdílení a sledování - tyto pole NEMUSÍTE vyplňovat.

Podmínky a informace:
1, Musíte mít doručovací adresu v ČR (Slovákům se omlouvám, ale tolik peněz zas nemám)
2, Za vyplnění formuláře (5 povinných otázek) získáte jeden vstup, tzv. se do losování zařadíte jednou, pokud vyplníte i ostatní pole máte možnost být do losován zařazení s dalšími 4 vstupy. Celkově tedy je maximální počet 5 vstupů.
3, Soutěž bude uzavřena v sobotu 25.4.2015, a vyhlášení bude v neděli 26.4.2015
4, Výherce vylosuji pomocí random.org
5, Pokud se mi výherce neozve do 48 hodin, vyberu jiného.


Budu ráda když mě podpoříte na facebookové stránce, kde nás není ani polovina toto co tady. Ráda bych tam byla aktivnější, ale když to nemá odezvu, špatně se to píše. 




Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat