29. dubna 2015

Unboxing #11

Vím, že unboxing byl i v pondělí, ale přišly mi dva balíčky a chci se o ně s Vámi podělit. Jelikož jsem je včera táhla po škole, v ruce, v dešti...
 Jak asi poznáváte z loga, oba balíčky jsou z megaknih. Jeden je recenzní výtisk, a jeden má objednávka - proto jsou oba zvlášť.
 Začneme menším balíčkem, který obsahuje recenzní výtisk.
 A je to tady! Má první kniha v angličtině, už mám za sebou stránku a půl, no nevím co mám k sobě říct asi jen, že mám asi vážně blbou angličtinu :D Né tak hrozné to není, ale není to hold mateřský jazyk no.
 A tady jsou knihy, které jsem si zaplatila já sama.. konečně jsou tu:3 
 Jelikož mám doma Labyrint, druhý díl mi nesmí chybět. A u Half Bad jsou kamarádky nadšené, můj oblíbený booktuber tu sérii zbožňuje, a tak jsem si ji nakonec koupila taky.. původně jsem si jí jen chtěla půjčit od kamarádky.
 Obě knihy se mi moc líbí i zezadu, a tak Vám to musím ukázat :)
A všechny knížky pohromadě, jsem megamoc nadšená za tyto nové přírustky.. krásně se na ně kouká, snad se budou ještě lépe číst :)

A co vy? Máte nějakou z knih? Chystáte se číst? Pochlubte se :)



Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat