17. května 2015

Report: Svět Knihy 2015

Jak víte, včera neboli v sobotu 16.5. jsem poprvé navštívila pražský veletrh Svět Knihy na výstavišti v Holešovicích.
Ukážu vám fotky stánků, cesty, nádraží apod.. některé okomentuju, některé ne :) Nakonci uvidíte všechno co jsem si z veletrhu přivezla.

Prahu mám teda 370km daleko a celkově jsem strávila 9 hodin ve vlaku (nepočítám přestupy, a chůzi na výstaviště) a 4 hodiny na samotném výstavišti.
Jmenovka, kterou jsem na sobě měla celý den. :)
Reklamní plochy u stánku albatrosmedia.
Reklama na destrukční deník, na fotce je i Zuzka z blogu Zuzčina knihovna.
Beseda s Terezou Janišovou (trilogie Erilian) a Bárou Tuzarovou
(kniha Nikdy nepřestávej věřit)
Stánek od Joty, který jsem navštívila jako první :)
Kde jsem se zapsala jako blogger, a koupila jsem si knihu..!
Křest knihy Mrtvá šelma.
Albatrosmedia byl největší stánek vůbec, na vysoké upoutávce můžete vidět většinu
značek, které spadají pod albatros,
Albatros uvnitř stánku.
Kolem Fantom Printu bylo pořád plno.
Stánek BB/Artu
Po výstavišti běhali cosplayeři na Star Wars.
Trochu jsme já, AI, a Deny musely obklíčit schody, jelikož mi upadaly ruce,
bylo nám horko, a nedalo se tam dýchat.
Ve vlaku jsme s AI, dělaly pořádek v taškách, přední vyšší kupka je moje,
ta nižší je AI.
Tady už pěkně vidíte všechny knihy, které jsem si pořídila.
Jsou seřazené podle pořadí, ve kterém jsem si je koupila. 
A poslední fotka už doma, kde vidíte nejen všechny knihy, ale i všechny reklamní předměty.
Bohužel jsem spoustu blogerek nepotkala, i když jsem moc chtěla.. například Radynku, Narcisku, Camillu Barnet, Katku a Máju z fantasy Ma-Ka apod.. 
Hned co jsme s AI přišly se na nás po 5 sekundách vrhla Deny-El-Infian (za což jsem hodně ráda!), já se pořádně nerozhlídla a ona už nás viděla. Potom jsme potkaly Verču alias NikuRoovy, když jsme odpočívaly na schodech oslovila Terka a věnovala nám záložku Vílích kruhů na besedě jsme se potkaly se Zuzkou a viděly jsme Rachel, potom jsme společně s Deny obklíčily Vojtu z Knižního kukátka, když přišla Ells tak mě nepoznala a řekla, že tak malinkou mě nečekala (Fakt díky!), nakonec za námi na besedu přišla i Marky, ale s tou jsme strávily fakt málo času, protože potom už jsme museli na jídlo a na vlak :/ Ale já už s ní jeden den strávila, a jsem za to strašně moc ráda! <3



Celkově jsem se světem knihy moc spokojená, jak vidíte wishlist se mi celkem povedlo splnit. Škoda že YOLi nakonec na veletrh nevzali Half Wild, a nebyla tam Královna Tearlingu :(

1, Fangirl
2, Half Wild
3, Girl Online
4, V šedých tónech
5, Potrhaná křídla
6, Královna Tearlingu
7, Pět
8, Tohle není kniha
Navíc: Esej o tragédii
Byli jste na světě knihy?
Nebo se případně chystáte příští rok?
Jaké máte dojmy? 

Já ohledně příštího roku vůbec netuším, protože s AI se rozdělujeme, a sama jet nemůžu.. necháme to ve hvězdách.


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:
,

0 komentářů:

Okomentovat