14. května 2015

Svět Knihy Praha 2015 a problémy (zase)

Dneska to měla být recenze na jednu CooBoo knihu, ale já jsem to zase odložila (omlouvám se), ale zítra už bude slibuju fakt!
Asi jste si všimli, že už od dubna mám několik dní v kuse teploty, no a jelikož se pořád neví proč, měla jsem jít do nemocnice to jsem odmítla, takže budu 2 měsíce čekat na vyšetření srdce a hlavy. Několikrát denně jsem fakt na umření, přesto do školy chodit musím, zítra taky jinak by mě otec nepustil na Svět Knihy, a to nedopustím!

Chtěla bych se Vás zeptat jestli máte wishlist na SK, co jsem tak viděla mají s tím bloggeři většinou problém, já kupodivu ani ne. A co obsahuje můj seznam? Jsou tam 3 knihy bez, kterých neodejdu a k tomu dalších 5, které bych si také ráda pořídila, ale když je nebudu mít hned tam tak se nezblízním. :D Nebyla jsem rozhodnutá jestli Vám je všechny prozradím, no tak vždyť je to nakonec jedno. Nesmusíte se bát všechny pořízené knihy uvidíte v neděli společně s fotkami ve fotoreportu, zde na blogu (a také samozřejmě 1.6. v nových obyvatelích).
V průběhu soboty můžete naše cestování a návštěvu prahy (jedu s AI) sledovat na naší facebookové stránce, kde bude pro Svět knihy samostatné album s fotkami! Naše fb stránka ZDE.

No a, které knihy jsou ty vyvolené?
1, Fangirl
2, Half Wild
3, Girl Online
4, V šedých tónech
5, Potrhaná křídla
6, Královna Tearlingu
7, Pět
8, Tohle není kniha (možná!, ale destrukční deník mám skoro hotový..)
Samozřejmě počítám s tím, že si je nepořídím všechny, ale je dobré mít seznam a nelítat jako zběsilá střela..

Několik bloggerů bude mít svou cedulku, aby je šlo poznat. Sice si myslím, že po mě nikdo netouží, ale budu mít tuhle, hledejte ji někde na tričku + velká černá taška s nápisem Adidas (a malá hnědovlasá holka).

Jinak mamka už mě začala zásobovat jídlem do vlaku, opravdu nevím co budu dělat když 2kg už váží má taška teď (a to tam nemám jídlo jakožto snídani apod.., to až v sobotu), sice něco sním ale i tak, snad tam ty knihy nějak narvu :D Strašně se těším na to, že budu muset vstát v 3:30 ráno..

Ještě nevím jestli si vzít nějakou knihu s sebou abych si mohla číst i ve vlaku.. bere si někdo nebo to mám kašlat? Protože se bojím, že ve vlaku neusnu.

Jsem děsně zvědavá, jestli zvládnu u stánků říct všechna ta hesla, jelikož u některých budu vypadat jako cvok, který utekl z blázince (bacha na mě).

Na závěr pár otázek:
- Kdy se na SK chystáte (den)?
- S kým se na SK chcete potkat?
- Máte seznam co by jste si rádi koupili?
- Máte taky cedulku? :D
- V kolik vstáváte vy (Pokud nejste z Prahy)?
- Budete používat tajná hesla?
- Berete si na cestu knihu (pokud nemáte Prahu zrovna blízko)?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:
,

0 komentářů:

Okomentovat