13. května 2015

Unboxing #12

Včera mi přišly dva balíčky, u jednoho jsem si myslela, že přijde až dnes, proto jsou oba nafocené zvlášť.
 Jako první tady mám knížku, kterou jsem si koupila sama, je to druhý díl trilogie, a já jsem moc zvědavá jestli tuhle autorku ještě zvládnu.
 Druhý díl je laďený do modra, první do žluta a třetí do zelena. :)
 První díl jsem četla, když mi bylo 10 let, což už je dost dlouho, ale obsah si pamatuju takže jsem na pokračování moc zvědavá. 
Jako druhý balíček tu mám recenzní výtisk od Fragmentu, jak vidíte kniha je celkem malá ne?
 A tady už vidíte proč je kniha menší :) konečně jsem se i já pustila do Hunger Games.
A tady už vidíte obě knížky pohromadě.

Znáte? (HG určitě ano), Četli jste? Dejte mi vědět :)
P.S. Už mám hotový pokoj, i s novou velkou knihovnou, takže někdy o prázdninách bych pro Vás chtěla udělat článek o mé knihovně, zajímalo by Vás to?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat