28. května 2015

Unboxing #13

Tentokrát tady mám rovnou 3 balíčky!
26.5. Jsem si musela zajít na poštu (po dlouhé době).. no a čekal mě recenzní výtisk od knihcentra :)
Jelikož když si vyberu nějakou knihu, obyvkle už není, a tak jsem tentokrát napsala hned dvě, nevěděla jsem, která přijde.. a musím říct, že jsem moc ráda, že je to zrovna tahle.
Znáte? Máte? Četli jste? Já se moc těším.. :3
 Včera tedy 27.5. mi můj suprový soused donesl další očekávaný balíček.. tentokrát Fragment!
 Jak můžete vidět knížky jsou dvě! :o
 A tady už je máme společně.. moc se těším až se do nich začtu!
A všechny knížky pospolu.
 Poslední balíček tentokrát není knižní.. všudypřítomní lepíci skryli adresu..
 Jak můžete vidět jsou to hodinky, a jsou dvoje!
 Co se těhle hodinek týče mám je už podruhé.. oboje. Už jsem je totiž měla (ještě mám zelené), no a když jsem si ty černé vzala do školy uvolnil se mi jeden pásek a spadly mi na zem a praskly, a když jsme u bílých nechaly s mamkou vyměnit baterku začala ubíhat ručička. No a oprava by byla dražší než nové hodinky, tak mám nové no :D Celkově jsem s nimi, ale moc spokojená!
Zblízka.. bílé jsou moje nejoblíbenější. Ještě by mi měly přijít hodinky s mimoněma, které jak už víte mám moc ráda.

Četli jste Hunger Games?
Znáte Dívku, která se třpytila?
A co hodinky? Máte je rádi a nosíte je?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat