24. července 2015

Nedělní read-a-thon & Balíček bez unboxingu

Ahoj! Konečně nějaký read-a-thon, který mi vyhovuje datumem (teda zatím, doufám, že mě nikdo nebude potřebovat ._.). Jde tedy o neděli 26.7.2015, pořádá ho Adéla W. z blogu Moje malá knihovna, její úvodní článek najdete zde.
Každopádně já si toho nechci moc přednastavovat, jelikož ráda čtu to na co mám náladu a i z toho důvodu mám jednu knihu rozečtenou měsíc..
Chtěla bych dočíst:
- Robokalypsu : tuhle knihu mám rozečtenou už asi měsíc a půl, a bylo by na čase ji dočíst a zrecenzovat.
- Roštěnku : tuhle mám sice rozečtenou jen pár dní, ale kniha mě moc baví a sice ji mám teď jako recenzní e-knihu, ale první díl mám doma hmotně a tak si zbylé určitě dokoupím. :D









- Královnu Tearlingu : Tuhle knihu mám rozečtenou od posledního dne dovolené, ale od doby co jsem se vrátila domů se mi nějak vůbec nechce číst, a tak jsem na ni ani nesáhla. (Jen jsem přečetla pár stránek výše zmíněné knihy.)








- Vandrarena : Vím, že tuhle knihu určitě nedočtu, ale chtěla bych se v ní alespoň posunout. K recenzi mi ji nabídl samotný autor, a jelikož je to čech tak jsem zvědavá co se z toho vyklube.











Nechci si dávat dopředu nějaké knihy na rozečtení, protože si budu tleskat i pokud dočtu tyhle :D
Pokud se do čtecího dne chcete také zapojit, tak určitě můžete! :)

Ještě bych Vám chtěla ukázat jaké knihy mi dnes přišly, bohužel není samostatný unboxing, protože bux.cz má opravdu příšerné balení zásilek, a tak když jsem si balík vyzvedla hned jsem knihy vyndala a nesla jsem knihy domů normálně v tašce. No a jak jinak sem ten balík zapomněla vyfotit. Tady máte aspoň knihy :)
 Překvapilo mě jak jsou Monument 14 a Vražedná léčba tenké knihy O_O


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat