2. července 2015

Prázdniny a nákupy

Dnes si dáme povídací článek, bude to takový mix o všem co bych Vám právě teď chtěla říct.

Rozhodla jsem se, že si přes prázdniny zkusím koupit co nejméně knih. A proč? Protože jich mám doma dost nepřečtených a chci je všechny přečíst, a taky kdo na to pořád má brát peníze? :D

V červnu jsem dala za knihy všechny našetřené peníze, takže na prázdniny nic našetřeno nemám. To něco co jsem dostala za vysvědčení už je taky fuč, protože dneska mi přišly 2 knihy (víc jich tento měsíc fakt kupovat nebudu! Slibuju!), koupila jsem si mikiny, trička, hodinky, “šminky“  apod. přece jen jsem normální holka, a taky si kupuju jiné věci, než jsou knihy. Zrovna včera jsem si koupila úplně božáckej polštář s mimoněma, všichni je mají rádi kvůli samostatného filmu, ale já jsem jejich fanoušek od prvního Já, padoucha. O prázdninách každý nějak utrácíme (já asi už nebudu mít z čeho :D ale na zmrzlinu peníze vždy najdu), a i když je spoustu knih a spoustu jich vyjde, které bych chtěla tak prostě počkám, a o prázdninách je kupovat nebudu. Už tak vůbec nevím, jak to bude na nové škole s časem apod., takže vlastně ani jak to bude s tímhle blogem.

Celý rok jsem se těšila na prázdniny a říkala jsem si, že budu mít spoustu volného času, a že budu číst víc než obvykle. Ehm, omyl. Mám nabitý program, za což jsem vlastně ráda, protože nemusím sedět doma, ale na druhou stranu, když mám čas tak se mi do toho čtení prostě nechce. Je mi divné si jen tak sednout a číst, takže nejvíce čtu v autě, když někam jedeme (na dovolené snad alespoň něco přečtu :D cesta je dlouhá! :3). Před spaním přečtu tak maximálně 2 stránky a potom hned usnu. Ráno když se probudím, tak si stejně zase najdu nějakou činnost a nečtu - je to složité. Kolikrát se mi po přečtení něčeho ani nechce psát recenze, a to hlavně u pokračování sérii, které jsem na blogu nezmiňovala nebo něco podobného (například jedna dětská série o koních).. Jo to mi připomíná, že bych konečně mohla dopsat recenzi na Příliš mnoho Kateřin. Už na ní pracuju fakt! Ok mám asi 5 vět, protože prostě nevím co k tomu říct.


Pokud by vás zajímalo co bych si třeba chtěla koupit (a jednou určitě koupím!) kromě knih tak jsou to třeba: Lahev My Bottle, Zippers sluchátka (nebo nějaké jiné designové), černou skaterskirt.. :) A taky bych se chtěla naučit na longboardu, ale nechci si ho koupit a potom zjistit, že mě to na tom vůbec nebaví.


Spočítala jsem nepřečtené knihy, které mám v knihovně a došla jsem k číslu 23. Asi to pro někoho bude málo, ale pro mě je to dost. :D Pokusím se to za prázdniny zredukovat alespoň na číslo 15 :D Chci totiž dočíst i knížky z knihovny.

Za co utrácíte kromě knih vy?
Kolik máte doma nepřečtených knih?
Přispívá Vám někdo na nové knihy?
Jsem jediná komu se v tom teple nechce číst?
Nakupujete stále nové a nové knihy, nebo se to snažíte nějak hlídat?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat