1. srpna 2015

Noví obyvatelé - Červenec 2015

Páni půlka prázdnin už je za námi, můj nástup na novou školu už se blíží, ale teď se podíváme na příjemnější věci a to na nové knihy za měsíc čerevenec! <3
 2.7. Jsem si vyzvedla svou obejdnávku z buxu, Za hlasem srdce je třetí díl mé milované trilogie, kterou jsem začala číst v děství, ale stále mě baví. A příběhy copaté Tilly si prostě chci doplnit! :) V zahraniční je přes 18 dílů, ale u nás jen 6. :/
 Věřte nebo ne, ale toto je můj první nákup v levných knihách. S kamarádkou jsme byly nakupovat a tak 5.7. se u mě zahnízdila tato klasika, kterou si šetřím na povinnou četbu, ale už se na ni moc těším!
 9.7. Mi do virtuální knihovničky přibyla první e-kniha tohoto měsíce, a také první e-kniha od serveru palmknihy,cz. Recenzi už můžete najít na blogu.
 21.7. Asi po dvou měsících mi konečně přišla jedna výhra ze soutěže, knihu sem darovala kamarádce.
 Když už jsem měla Lízinku zrecenzovanou tak mi palmknihy hned 21.7. poskytly další e-knihu.
 De třetice všeho dobrého i zlého tady 22.7. máme recenzní e-knihu od knihcentra, knihu už mám přečtenou, ale pořád jsem líná napsat recenzi, ale možná bude už zítra, kdo ví.
 Další objednávka z buxu, kterou jsem si vyzvedla až 24.7. (mohla jsem jí mít o dva dny dříve ._.) Na všechny knihy se strašně moc těším!
 27.7. Mi přišel recenzní výtisk od knihcentra, je to novinka od Joty a jsem zvědavá co se z toho vyklube.

A 28.7. přišlo zakončení tohoto měsíce a to je kniha na kterou se těším jako na Vánoce a doufám, že mě nezklame! :)
A tady už jsou všechny knihy dohromady, těch lepíků si nevšímejte a myslím, že už jste si na ně u mě zvykli ne? :D E-knihy zde vidět nejsou. Pokud tedy správně počítám je to 9 knih a 3 e-knihy. Což je podle mě docela slušné číslo.


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat