5. srpna 2015

Roštěnka - Recenze

Autor: Alice Clayton
Originál: Rusty Nailed
Počet stran: 232
Nakladatelství: Mladá fronta
Anotace: Sexy příběh vtipem přímo NABITÝ! Kvůli komu Nabíječ zahodil klíč od svého harému? No přece kvůli Roštěnce! Jenže s postupem času se jejich vztah čím dál víc podobá jízdě na horské dráze. Hra na společnou domácnost totiž nepřináší jen nebetyčné slasti, ale i strasti. Alespoň že Simon létá fotografovat po celém světě a láska i hory přenáší. Na skvělé milování po jeho návratech si ani jeden z nich nestěžuje! Jednoho dne se však Simon rozhodne, že už má cestování plné kecky, a začne trávit víc času doma. Mnohem víc. A byl by rád, kdyby víc času doma trávila i Caroline... (Že by v tom sehrála roli její cuketová buchta, nebo snad kuchyňský mixér?!) Jenže ta v práci neví, kam dřív skočit, a se zahnizďováním tolik nespěchá. Zkrátka blázinec na entou. A klidu jim nepřidají ani milostné eskapády jejich přátel a kocoura Clivea.

Můj názor: Poté co se ze Simona stal Nabíječ, se z naší Caroline stala Roštěnka. Jak to vlastně bylo dál? Nemůžu Vám toho prozradit mnoho, protože se v knize pořád něco děje a vše závisí na předešlých událostech, a tak bych snadno mohla napsat spoiler. Když jsem si přečetla svou starou recenzi na Nabíječe, málem jsem si vypálila oči, zaprvé ty staré recenze jsou zlo a zadruhé úplně jsem změnila názor. Poté co se na první díl podívám zpětně, bavil mě víc než podle toho co jsem kdysi napsala. Můžu říct jedno Roštěnka je ještě vtipnější! U čtení jsem se neustále smála nebo alespoň chichotala, a kdybyste stáli za dveřmi mého pokoje, určitě byste si mysleli, že jsem se zbláznila. Minimálně vybírání výšky kuchyňské linky podle toho, aby našemu párečku vyhovovala při hrátkách, byla zajímavá scéna.

Caroline se příliš nezměnila, stále touží po kariéře, pracuje ve stejné firmě, práci dělá se stejným zapálením. Její život se zdá být docela ideální. Simon je fotograf na volné noze, neustále se mu hrnou nové zakázky, ze kterých si může pečlivě vybírat. Co však znamená, když Simon začne nabídky odmítat a zůstává víc doma s Caroline? Může i u chlapa přijít období, kdy by se rád usadil? Je někdy vůbec ten správný čas se usadit, založit rodinu a poznat své rodiny navzájem? Caroline se seznamuje se Simonovou minulostí, Simon dává více času rodině od Caroline. Aneb jak to pokračuje po románku/vztahu/či něčem takovém.

Na pozadí příběhu, nebo vlastně je to i celkem důležitá část se řeší vztahy Caroliných kamarádek a jejich přítelů (pro změnu Simonovi kamarádi). Jak už to tak bývá tak i Caroline se Simonem o nich musí diskutovat, a každý bojuje za někoho jiného – v tuto dobu je nejlepší se o tom nebavit. Každopádně ostatní párečky v Roštěnce mají také celkem zajímavé osudy a zápletky. Najde se zde nejedna vtipná scéna.

A nakonec Vás určitě rozesměje kocourek Clive, který se postaral o velkou dávku roztomilosti a smíchu, protože co se na konci stane, rozhodně nikdo z nás nečekal. Knihu a vlastně celou sérii mohu jedině doporučit, najdete zde jak erotiku, tak humor, a jelikož se mi líbí oboje a autorka mi sedla budu na knihu ráda vzpomínat. Trošku mě mrzí, že třetí díl Hřebec už není o Caroline a Simonovi, ale co se dá dělat.
Za poskytnutí recenzní e-knihy děkuji obchodu knihcentrum.cz, knihu si můžete zakoupit zde. A e-knihu koupíte zde.

, ,