7. srpna 2015

Swap s Ells

Dnes tady pro Vás mám speciální článek a to swap s Ells. Pokud nevíte co to swap je, je to výměna balíčků v určité hodnotě a určitém tématu. My jsme si cenu nedomluvily prostě jsme si důvěřovaly, protože se známe a téma bylo samozřejmě knižní. Byl to náš malý soukromý knihobit, protože obě proti němu máme své výhrady a tak jsme si udělaly radost jinak.

 To si takhle jednou odpoledne usnu, a když se probudím mám u hlavy balíček :O (Pošta to zase strčila sousedce a ta to pak donesla mamce - nesnáším Českou poštu!)
 Naprosto božácký placky z Vampýrské akademie :3 Sbírám knižní placky, takže mě to moc potěšilo!
 Origami kočička - na origami já nemám nervy, takže Ells obdivuju.
Těmihle náramky mě Ells moc potěšila :3 Chtěla jsem je už ták strašně douho! Děkuju ještě jednou sluníčko <3
 Ehm záložky se vždycky hodí! :D
 Nějaké ty propagační papírky, plánky a ukázky..
A tady máme moc roztomilé drobnosti, jo s tou záložkou by se mi teda patlat nechtělo O_O
 Ručně vyrobené krásné záložky, tu se srdíčkem jsem si kdysi taky chtěla vyrobit, ale nějak sem se k tomu nedostala. A ta mimoní :3 jak víte do mimoňů jsem blázen, takže tahle záložka se mi moc líbí! No a Hvězdy? Neber to..
 A pohled :) Já jsem jí ještě před swapem jeden poslala, a tak mi Ells přihodila pohled rovnou do balíčku. Miluju kočky, takže jsem za něj moc ráda.
 Jako další překvapení mi Ells poslala sbírku povídek s název Kafe v pět.
A "hlavní" hvězdou rozbalování je kniha, jak vidíte je to tato kráska, já už se na ni moc těším, a ještě si musím dokoupit první díl, který už jsem četla. S Ells jsme si daly seznamy knih, které chceme a poté jsme každá vylosovaly jednu, kterou jsme té druhé koupily a poslaly.

A co vy, šli by jste do něčeho podobného?
Preferujete swapy s ostatními knihomoly nebo jste zastáncem Knihobita?
(Kdyby jste chtěli samostatnou názorovku na Knihobita dejte vědět :D)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat