17. srpna 2015

Unboxing #20

U nakladatelství YOLi jsem vyhrála jeden pracovní výtisk, kniha vyjde až v září tohoto roku, a já jsem moc ráda, že si jí můžu přečíst s předstihem! :)
Jsem opravdu zvědavá jaká kniha bude..
Není ta obálka nádherná?
Neprodejný výtisk! Kniha je z jiného materiálu a trochu jinak velká než ostatní knihy z YOLi, takže uvažuju, že si knihu stejně ještě koupím, aby mi pasovala do knihovny.
Ke knížce jsem dostala tyto krásné dárečky, záložka je nádherná, úryvek z After se moc hodí a pohled mám už 3x :D
Záložka z obou stran.

Myslím, že tento týden bude víc unboxingů jelikož čekám ještě další 4 balíčky! 
Těšíte se na Všechny malé zázraky?
Vlastníte také nějaký neprodejný výtisk? Já už 2 :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat