31. srpna 2015

Noví obyvatelé - Srpen 2015

Prázdniny bohužel utekly jako voda, dneska tu máme školu, a protože to zveřejňuji brzo ráno právě se chystám na svůj první školní den v nové škole. Doufám, že přežiju ve zdraví a Vám také přeji hodně štěstí. A teď se pustíme do těch knih :)

 První kniha za srpen přivítala moji knihovničku 3.8. kdy jsem ukecala mamku v obchodě, protože chtěla nálepku na nějakou akci :D Akorát nám teda ve fyzické podobě chybí Roštěnka, kterou jsem četla jako e-knihu, ale určitě si ji taky pořídíme.
 Druhou knihu jsem si koupila hned další den 4.8. v Dobrovském, když jsem byla s kámoškou nakupovat.. sice z knihkupectví moc nenakupuju, protože na netu to přece jen vyjde levněji..
 Další knihu jsem dostala taktéž 4.8. ve swapu s Ells, sice jsem ji měla na summer TBR, ale stále jsem si jí nepřečetla.. :/
 6.8. mi dorazila výhra z výroční soutěže u Kiky Borderky. 
 14.8. Jsem si vyzvedla tuto novinku, kterou jsem hned přečetla a určitě ji všem doporučuji, není to totiž jen lovestory.
 Pracovní výtisk knihy Všechny malé zázraky mi přišel 17.8. a kniha vychází tento měsíc, děkuji YOLi za to, že jsem si ji mohla přečíst předem.
 Klasikou, jenž jsem Vám ukazovala i v unboxingu jak už víte byl Hamlet, který se mi také líbil a určitě koukněte na recenzi. (25.8.)
 Moje jediná e-kniha tohoto měsíce je od Hostu, a zaslali mi ji 26.8.
 Divotání je opět krásné, akorát zase musím zmínit, že mě štve to, že je menší než Šepotání :( (28.8)
Za tuto knihu mohu poděkovat kvalitním knihám, poskytli mi ji totiž jako recenzní výtisk, za což jsem moc ráda, protože se na knihu těším už hodně dlouho! :3
Tak a tady už všechny knihy pohromadě. Hmotných knih je 10 a k tomu 1 e-kniha. Ve výsledku to je docela přijatelné číslo, ale i tak pořád čtu nové knihy a ty starší odkládám a odkládám... 

Máte nějakou z knih?
Případně už jste nějakou četli?
Brousíte si na nějakou zoubky, nebo už jste si ji také pořídili?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat