4. září 2015

Unboxing #22

Ehm už to začíná - škola a já nemám čas ani chuť psát, bůh žehnej přípravě a předepsaným článkům Přijdu domů úplně vyšťavená a to je teprve první týden za mnou. Na zítra pro vás připravuji recenzi a na později i minirecenze a různé jiné články. :)
 Prvním balíčkem jsou recenzní výtisky od Fragmentu - ano jsou dva.
 V balíčku se ukrývaly tyto dvě knih, jelikož třetí díl už mám přečtený doma požádala jsem si i zbytek série.
U druhého balíčku hned vidíte knížku, balík totiž dali mamce do práce a jí se nechtěla nést ta troška papíru tak na mě doma čekala už rozbalená kniha. Jelikož chodím později domů než mamka ._. Knížku mám k recenzi od Megaknih a doufám, že se mi bude líbit :)

Četli jste nějakou z knih?
Mátě nějakou doma?
Zaujala vás nějaká?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat