27. října 2015

Narozeninový unboxing (#24)

To nám to vyšlo pěkně, že zrovna 24. unboxing je narozeninový, když narozeniny mám 24. :D
Každopádně penízky se rozkutálely ani jsem nemrkla, jednak boty a jednak knihy. Myslím, že boty vás nezajímají a tak vám dnes ukážu alespoň ty knihy. I když zanedlouho knihy uvidíte v měsíčním shrnutí.

První tady mám balíček z albatrosmédií :)
A ukrývá se v něm OTKA, je krásná, přestože jsem knihu ze začátku nechtěla nakonec jsem neodolala, překvapilo mě, že to je paperback.
 Druhý balíček je má objednávka z buxu, bohužel je z tohoto eshopu jen kvůli jedné knize, jinak bych asi objednávala jinde.
V balíčku se skrývají tři knihy a tři mapky do školy. Doplňuji sérii Nabíječe, takže tady mám druhý a čtvrtý díl, a poté knihu do povinné četby, kterou jsem prostě chtěla mít doma navíc mě zaujala už kdysi. Mapky mám všechny co existují kromě jedné (která momentálně není skladem), a musím se přiznat že už jsem je použila několikrát, když jsme probírali něco, co tam je napsáno.
 No není to krása? :)
 Sérii Nabíječe miluju jak obsahově tak koukejte na ty obálky! Boží! <3

Chtěli byste článek o mých tipech do školy, případně čím si vypomáhám v samostudiu? :)

Znáte knihy? Četli jste? Máte doma? 



Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat