7. října 2015

Soutěžte o Krycí jméno Verity!

Jelikož jsem se na Krycí jméno Verity moc těšila, hned po vydání jsem si ji objednala. Poté mi přišla nabídka k recenznímu nebo soutěžnímu výtisku, a jelikož já už knihu mám je zde šance pro vás!
Jednomu z vás poskytnou albatrosmedia tuto knihu jako výhru v této soutěži!

Soutěž začíná dnes a skončí na mé narozeniny, výherce bude jeden. Vyberu nejlepší výtvor, a ten poté obdrží knihu zaslanou přímo albatrosem. Je možné, že váš výtvor se někde objeví jako propagační materiál. Po ukončení soutěže vyberu výherce, zašlu mu email a ten má 48 hodin na odpověď, pokud včas neodpoví vyberu jiného!

DATUM SOUTĚŽE 7.10. - 24.10. 2015

SOUTĚŽNÍ ÚKOL
Vašim úkolem bude vytvořit upoutávku právě na tuto knihu. Můžete vyfotit fotku, vytvořit obrázek na počítači, nebo obrázek namalovat. Co však musí vaše dílko obsahovat je název knihy. V případě fotky nemusí obsahovat název, ale je o to zachytit nějakou scénu, nebo charakteristické místo pro tuto knihu.
OSTATNÍ PODMÍNKY
1, Jméno pod kterým vás najdu jako pravidelného čtenáře mého blogu.
2, Napište pod jakým jménem máte like na facebookové stránce CooBoo.
3, Napište pod jakým jménem máte like na facebookové stránce blogu.
4, Napište mi co vás na této knize láká.
5, Soutěžní úkol (fotografie přiložená v souboru)

Všech pět splněných bodů (čtyři napsané + pátý přiložený v souboru) mi zašlete na email - zasitavknihach@gmail.com

Inspirovat se můžete také knižním trailerem, který pro nás CooBoo připravilo.
Jak už jsem řekla knihu do soutěže věnovala společnost albatrosmedia a moc jí tímto děkuji! :)



Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:
, ,

0 komentářů:

Okomentovat