20. prosince 2015

Ze zákulisí #6 Jsem připravená na Vánoce!

Chtěla jsem letos zveřejnit, alespoň jeden vánoční článek, a tak jsem se rozhodla ukázat vám jak jsem se připravila na Vánoce, aneb jak mám vyzdobený svůj knihomolský pokoj. A na závěr trocha toho cukroví a svícny.. Mimo toho co vám ukážu na fotkách mám také po celém pokoji svíčky, které moc ráda pálím, zvlášť v zimě.
Začneme u nočního stolku, tam mám fotky svých nezapomenutelných zlatíček - kočičky a pejska, kteří tady už s námi bohužel nejsou nejsou. A k nim jsem si dala světýlka ve tvaru srdíček, které jsou na baterky a koupila jsem si je letos.
Opět ty samé srdíčka mám i u televize. No jo moc se mi líbily a tak jsem si je koupila hned dvakrát, a nejspíš je budu používat celý rok. :D
Tohle je moje hodně oblíbená část pokoje, toto místo se nachází vedle televize a vidět můžete obraz se sobem, který jsem vyráběla a stříbrnou drátěnou postavičku soba.
Ano, opět sobík. Těchto úžasných 6 kolíčků mám rozmístěných na poličce, kterou také obklopují světýlka. Obsah poličky vám moc ukazovat nechci, a tak jsem ji celou nefotila.
Přesunuli jsme se nad knihovnu.Zde můžete vidět můj malý vánoční stromeček, který mám snad už odjakživa a také skleničku od svíčky oblepenou modrým jmelím a stužkou. Skleničku jsem vyráběla letos a byla to celkem hra na nervy. :D
Pamatujete si jak jsem mluvila o té poličce? Tak tady vidíte její větší část, ale především papírový stromeček, který vyráběla moje mamka loni a já jsem si ho poté zdobila. Mám fialovou variantu a v obyváku máme variantu červenou. :)
Úryvek z cukroví, které jsme měli nachystané pro babičku. Letos jsme se s mamkou nějak uskromnila a místo obvyklých dvaceti a více druhů máme "jen" 12 :D Já mám ráda linecké cukroví a marokánky, které jsem jako malá nenáviděla a miluju čerstvě upečené vanilkové rohlíčky, ale ty odleželé už mi nechutnají. A co nemám ráda? Jednoznačně perníčky, ořechové tlapky a kokosky.
Nakonec přidávám svícny, které jsem vyráběla. Fialový si necháváme doma a stříbrný jsem vyráběla na hřbitov. Omlouvám se, že jsou focené na zemi. Jsem hodně kreativní člověk, a tak si raději svícen vyrobím než koupím. Vyrábíte taky svícny?


- Kdy zdobíte stromeček?
- Pálíte rádi svíčky tak jako já?
- Dostanete pod stromečkem nějaké knihy?
- Máte nějakou vánoční výzdobu ve svém pokoji?
- Pečete cukroví? Jaké máte nejraději a jaké naopak vůbec?
Budu ráda, když mi dáte vědět do komentářů.. :)


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat