1. února 2016

Noví obyvatelé - Leden 2016

Leden se mi nějak vlekl, ale už je konečně za námi. Pololetí uzavřené a teď je čas makat na známkách do toho druhého. Tak si držme navzájem palce.
Jako první mi 6.1. přibyly hned dvě knížky od YOLi a jeden zápisníček od Fragmentu, pokud už mě nějakou dobu sledujete, tak určitě víte, že moc ráda vařím.. :) Toužila jsem po něm už dlouho a konečně jsem si ho koupila.
Mlhovinu mi 8.1. koupila kamarádka v Levných knihách za 49kč a Jiskru jsme si objednaly z buxu za 19kč. Nyní tam najede celou sérii za 27kč - jeden díl je za 9kč... To jako vážně?? -_-

Poté tady mám z 18.1. výhru od Rachel-Roo, na knihu (nebo spíš příručku) bude brzy recenze tak se můžete těšit. :)
20.1. jsem si na poště vyzvedla recenzní výtisk od Megaknih.. Jsem moc ráda, že jsem si vybrala právě tuto knihu protože mě moc baví! I když o další recenzní výtisk si můžu říct až za 3 měsíce..
A nakonec tady mám třetí knihu od Yoli, kterou jsem si pořídila z bazaru. Ještě jsem se k ní nedostala, ale moc se na ni těším, přestože jsem četla zatím jen negativní recenze.
Jestli jste s všimli v lednu u mě vládla euromedia.. Knih je tedy celkem 6 + jeden zápisníček na recepty a příručka.. Myslím, že jsem se celkem držela. Nyní se snažím knihy spíše prodávat než kupovat, ale moc se mi to nedaří. Už vím o 4 knihách, které mi mají přijít v únoru.. :D
Máte některou z knih také? Četli jste? Líbilo se?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat