2. února 2016

Unboxing #26

Unboxing nebyl už přes dva měsíce a tento jsem ani neměla v plánu, ale když už se mi sešly dva balíčky tak jsem vám je teda vyfotila.. :)
 Jeden balíček je tedy od knihcentra a druhý od Adri u které jsem si koupila jednu knížku, kterou prodávala na svém fb.
První knížkou je recenzní výtisk od knihcentra. Víte, že tuto autorku mám moc ráda, a tak když jsem si mohla vybrat něco z novinek sáhla jsem přímo po ní. Doufám, že ji přečtu co nejdříve.
Ještě vám musím ukázat jak vypadá knížka vevnitř. Já vím je to infantilní - nemusíte mi to psát :D
Druhou knížkou, z druhé ruky je Let it snow, pravděpodobně to asi znáte spíš jako Sněží, sněží. Já bohužel protestuji proti tomu českému vydání, že se liší od ostatních YOLi velikostí, takže jsem se rozhodla koupit si knihu v angličtině. Sice netuším kdy ji přečtu, ale může mi aspoň zdobit knihovnu. No a kdybych tu angličtinu nezvládala, tak si ji půjčím v češtině z knihovny.. :D
A obě krásky pospolu.. :)
Znáte knížky? Četli jste? Lákají vás?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat