18. února 2016

Unboxing #27

Určitě jste si už museli všimnout, že dnes recenzentům pro Martinus dorazily balíčky. I já se tedy chci pochlubit, když už teď po nějakých 2 měsících konečně dorazil :D
Už v prosinci jsme se s Luckou domlouvaly, na recenzním výtisku. No po dvou měsících konečně přišel. Protože jsme se domluvily na překvapení, tak jsem absolutně netušila co mi přijde, takže se na to pojďmě podívat..
Máte už někdo nějaký tip? Já jsem byla opravdu napnutá a zároveň natěšená a vyděšená.
Tak tady už vidíte knihu. Nevím, zda jsem ji dostala, proto že je to novinka z roku 2016, nebo kvůli anotaci atd. Jelikož ke knize byl i osobní vzkaz od Martinusáků, na kterém jde vidět, že si můj blog četli pečlivě, tak možná tuto knihu vybrali kvůli popisku.. Zároveň zvláštní náhoda, že asi týden do mě kamarádka hustí informace o této knížce.. :D
Dále jsem také dostala tabulku maturitní četby, za kterou jsem moc ráda, a poté klasické martinusácké věcičky. Nálepku už mám na diáři.. :) Doufám, že knihu co nejdříve přečtu abych vám o ní mohla něco napsat :)

Co vy? Chystáte se na knihu?



Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

0 komentářů:

Okomentovat