26. října 2016

Unboxing #30

V pondělí jsem si byla na poště vyzvednout balíček z megaknih, kterým jsem si udělala radost k pondělním narozeninám.
Dnes vám ukážu co jsem si teda koupila. Unboxing mohl být sice už v pondělí, ale nějak jsem se k tomu nedostala no.
 Není to úplně tenké, takže jedna kniha to asi nebude co?
 Pro bystré jdou už na téhle fotce rozeznat knihy, které se pod bublinkama ukrývají..
Tady už je celý obsah balíčku, mrzí mě, že mi poslali tu starou záložku. Myslela jsem si, že už posílají tu novou. Chtěla jsem ji do sbírky :( Tak teda nic..
Po Sirotčinci slečny Peregrinové s filmovou obálkou jsem už dlouho pokukovala v knihkupectví. A když už jsem si řekla, že si něco koupím na narozeniny, tak jsem si vybrala zrovna tuto knihu. Sice mě mrzí, že ostatní díly asi nevyjdou v téhle verzi, takže je mít doma nebudu, ale to nevadí. (Nechci aby série vedle sebe vypadala jinak). No a Cena nevinnosti mě zaujala už na buxu tak jsem si ji přihodila do košíku u megaknih.
Už vlastním Proměny zvířat, a řekla jsem si, že bych chtěla i další omalovánky, abych měla co střídat. Chtěla jsem opět Gradu, jelikož jejich styl mi vyhovuje. Vybrala jsem si přímo tyto, protože jsem nechtěla nic přímo zaměřeného (oceán, džungle, zahrada atd..) a tady jsou prostě krásné obrázky. :)
Četli jste? Znáte? Máte?
Vymalováváte?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:
,

10 komentářů:

  1. Říše snů vypadá moc hezky, ale některé obrázky mi přijdou strašně moc detailní. A Sirotčinec si momentálně rozmýšlím. Čekala jsem něco strašidelného a temného. Možná, až zkouknu film, tak nakonec vezmu i knihu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se na Sirotčinec dostanu na narozeninové promítání u nás v kině. Bude za 50,- takže bych tam ráda šla. Tímpádem asi prvně uvidím film, a až poté bude kniha, protože si nevěřím, že to stihnu přečíst do konce listopadu :D

      Vymazat
  2. Mam stene omalovanky. Uz kdyz k nam dosly uplne poprve vedela jsem, ze je musim mit. Doted se mi jine nelibi. Ale nemam cas vymalovavat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím jedu Proměny zvířat, kdy se dostanu k těmhle zatím nevím :D

      Vymazat
  3. Sirotčinec mě hodně láká a tahle filmová obálka je opravdu krásná! :) Užij si čtení!

    OdpovědětVymazat
  4. Když už je ten film, mohla bych si Sirotčinec taky přečíst :D A ta filmová obálka je luxus :3 Dodatečně všechno nejlepší :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nevím jak mi to vyjde, ale mám v plánu knihu i film, tak uvidíme a děkuji :)

      Vymazat
  5. Všechno nejlepší k narozeninám!
    Ta nová obálka Sirotčince vypadá skvěle, uvažuju, že se na ten film snad ještě zkusím vydat do kina :)
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já jdu do kina 26.11. takže snad to bude stát za to :)

      Vymazat