26. listopadu 2016

Unboxing #32

V dnešním unboxingu bych vám chtěla představit recenzní výtisky, které mi přišly tento týden.
 Jako první mi dorazil balíček od megaknih, ve kterém se skrývá novinka, kterou aktuálně čtu..
 Je tady někdo tak velký fanoušek, že knihu pozná už na této fotce?
Vybrala jsem si tuto knihu, jelikož si chci od Sparkse přečíst nějaké knihy a ráda bych si z nich udělala sbírku - ovšem to bude ještě nadlouho. A mrzí mě, že mi neposlali tu novou záložku do sbírky (zase!).. :(
Druhý balíček mi sice přišel od albatrosmédií, ovšem zprostředkovatelem mi byla stránka Fantasya. Hned po dočtení Sparksovy knihy půjdu na jednu z těch od Fantasye.
 Už jsem naznačila, že knih bude víc než jedna.. 
Mrazivý oheň jsem si stejně chtěla sama koupit, a Včelí královna mě také zaujala. Sama bych si ji asi nekoupila, ale chci si ji přečíst. :)
Tady už jsou všechny knihy, které mi přišly. Ještě mě nějaké recenzní výtisky čekají, ale kdo ví kdy přijdou. Omlouvám se za to že fotka nejde moc vidět, holt je to foceno bleskem.
Máte/znáte nějakou z knih?
Chystáte se nějakou koupit?
Chystáte si nějakou přečíst?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:
, ,

13 komentářů:

  1. Tak Mrazivý oheň ti závidím! :D Ať se líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já si o něj nepsala, nejprve si chci totiž přečíst Trylly :)

      Vymazat
  2. Pěkné knihy. Mě docela láká Mrazivý oheň...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsem zvědavá, jestli si jej taky pořídíš :D

      Vymazat
  3. Krásné přírůstky! :)
    Mrazivý oheň už doma mám a Včelí královna mě dost láká :)
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  4. Najviac ma zaujala kniha Mrazivý oheň, po ktorej som tiež pozerala a uvažovala som nad kúpou :-) Každopádne pri všetkých knihách prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, no určitě sám vědět jak se mi líbila, tak se budeš moct rozhodnout :)

      Vymazat
  5. Mrazivý oheň mě skutečně láká! :) A Včelí královna taky vypadá dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tobě by se mohly líbit obě knihy :)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Musím souhlasit, snad budou stejně nádherné i jejich vnitřky :)

      Vymazat