8. ledna 2017

Maluj! #4 - Proměny zvířat

V prvním díle tohoto omalovánkového konceptu jsem představovala ptačí omalovánky z proměn zvířat. Dneska jsem to nazvala zvířata ze zoo. Omalovánky si takto rozděluji do skupin, abych se v tom lépe vyznala. :)
Tohoto nosorožce jsem kreslila poměrně na začátku, když jsem s omalovánkami začínala, a jsem s ním moc spokojená.💗
Poznali jste, že je to má být taková ta opička s růžovým zadkem? Který samozřejmě nejde vidět...😁
S bizony, buvoly nebo co to je, jsem také spokojená :)
Černá barva zakamufluje vše nepovedené.. Aneb takhle ty zobáky vypadat neměly..
A nakonec jediný obrázek, který se mi moc nelíbí.. asi jsem raději místo šedého fixu měla zvolit pastelky.
Máte Proměny zvířat?
Vymalováváte?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

10 komentářů:

  1. Nádhera! Tyhle omalovánky jsou snad nejhezčí, co jsem zatím viděla! Asi se po nich taky poohlédnu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je krása. Obdivuju tvojí trpělivost a pečlivost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, spíš je to o tom se trochu uklidnit a prokrastinovat od učení :D

      Vymazat
  3. To je naprostá krása! Když vybarvuji já, tak to tak hezky nevypadá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že přeháníš a taky to máš moc pěkné! :)

      Vymazat
  4. Všechno to vypadá úžasně! Ani nemůžu říct, že se ti něco povedlo nejvíc, tohle je prostě nádhera :)

    OdpovědětVymazat