4. února 2017

Noví obyvatelé - Leden 2017

Myslím, že je to snad poprvé, kdy vychází knižní přírustky jindy než prvního v měsíci. Poslední dobou nemám vůbec čas, čehož jste si nejspíš všimli a asi ani nemá cenu se vymlouvat na školu. Prostě to tak je.
Minimálně do března/dubna jsem si zakázala kupovat nové knížky. Dobře tyhle jsem koupila v levných knihách, ale později je dostane má neteř jako dárek. Jelikož ona na základce bojuje s angličtinou, a já teď na střední celkem taky, tak jsem si řekla, že si to alespoň procvičím takovou dětskou formou. Každá z těchto pohádek má 32 stran a jsou česko-anglicky. (A taky mi to přidá knihy do knižní výzvy :D)
Kytici už jsem četla (samozřejmě k maturitě), ale mamka se usmyslela, že mi ji prostě pořídí domů. Takže ji tady mám, a je mi jasné, že po ní určitě před maturou sáhnu. (Což mi připomíná, že už bych si ji měla zpracovat)
Tuhle knížku jsem dostala jako recenzní výtisk od Presca. Nejprve jsem ji sice odmítla, ale chystám takový speciální článek, a do něj by se mi kniha hodila, tak jsem o ni poprosila. Už mám přečteno, ale kdy bude recenze to nevím.
Deník Anny Frankové a Bílou nemoc jsem si vybrala jako odměnu za první místo v olympiádě z Českého jazyka. Už mám za sebou i okresní kolo, a tam budu sice asi někde v polovině, ale to nevadí. A jelikož jsem si odměnu měla vybrat sama a škola mi ji jen proplatila, tak mi mamka zase vzala další kousek k maturitě. Petra a Lucii jsem četla již před dvěmi lety, ale pamatuju si to jen zhruba. Jak můžete vidět mamce hodně záleží na mém vzdělání.
To je ode mě za leden všechno, jaké knihy přibyly do knihovničky vám?
Máte? Znáte? Četli jste?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

Štítky článku:

10 komentářů:

  1. Nemám. Znám. A většinu jsem četla :D Kromě těch krátkých anglicko-českých. A taky jsem odmítla Otolínu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona ta Otolína je opravdu pro děti, ale je to fajn na oddych a pocit toho, že jsi něco přečetla :D

      Vymazat
  2. Otolína byla roztomilá, Kytici mám ráda a Petra a Lucii jsem taky četla, i když to mě nijak zvlášť nebavilo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S roztomilostí souhlasím, já už tu knihu kdysi četla, ale moc si ji nepamatuju no.. Jen konec..

      Vymazat
  3. Úžasné knížky :) Užij si čtení ;)

    OdpovědětVymazat
  4. pekne knihy, i kdyz klasika neni zrovna moc pro me :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji zrovna nemiluju, to si zas nemysli :D

      Vymazat
  5. Všechny knihy vypadají skvěle a já doufám, že se čtení užiješ :) Ale hrozně moc se mi líbí obálka Kytice, to ta lebka :D

    OdpovědětVymazat