11. března 2017

Maluj! #6 - 101 Mandal pro krásný den

Dnes jsem si pro vás připravila článek, kde vám opět ukážu nějaké mé hotové omalovánky. Tentokrát jsem nafotila něco ze 101 mandal pro krásný den. Tyto omalovánky mám už třetím rokem a kreslila jsem v nich jen v roce 2014 a 2015. Potom už se trend antistresových omalovánek bleskově rozšířil, a i já jsem přesedlala na jiné omalovánky. Vybarvené obrázky jsou tedy cca 2 roky staré. Postupně tady přidám všechny obrázky, které mám v mandalách vybarevné a jako bonus i nějaké ty faily. 😅

Kniha kromě mandal obsahuje tři zvířátka a pár jiných obrázků. Ty jsem vybarvovala nejraději, jako milovník koček je toto moje nejoblíbenější omalovánka z mandal. Na to, že mi bylo 14, když jsem si vybarvovala tak to celkem ujde. 😀
Stejný případ jako s kočičkou je i u tohoto chameleona, moc se mi líbil už při vybarvování a po dokončení jsem byla na sebe i na něj pyšná. ❤
Nevím, proč tento orientální sloník skončil modrý, ale vlastně se mi tak líbí.. 
Znak Hamsy jsem sem zařadila proto, že patří k těm obrázkům, které nejsou mandaly. Myslím, že teď už v knize najdeme jen klasické kulaté mandaly.
A nakonec první mandala, kterou v knize najdete, a zároveň také má první vybarevná antistresová omalovánka. :)
Máte nějaké antistresové omalovánky?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

7 komentářů:

  1. Pěkné, taky jsem je vybarvovala už dávno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nejraději vybarvovala zvířecí mandaly... je škoda, že jich tam bylo tak málo :( Jako obvykle vypadají všechny skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda no, ale zase to chápu.. nejsou to přece kulaté mandaly :D

      Vymazat
    2. No... technicky vzato, žádná z mandal v knize není kulatá :D

      Vymazat