7. března 2017

Můj vysněný čtecí koutek

V průběhu února mě oslovil internetový vyhledávač nábytku Favi.cz. Nabídli mi, abych na svém blogu zveřejnila koláž mého vysněného čtecího koutku, z věcí, které najdu na jejich webu. Jelikož březen je měsíc knih, zapojím se s touto koláží do soutěže o novou knihovnu. Nebudu popírat, že bych ji nepotřebovala. Ono blogování o knihách vám v pokoji zabere dost místa. Kolegové knihomolové mě jistě chápou.

Jelikož jsem kdysi ráda tvořila koláže různých vysněných věcí, řekla jsem si, že to vezmu a opráším své staré já. Protože jako student ještě bydlím u rodičů a žádný svůj vysněný čtecí koutek nemám, tak mě tvoření bavilo a už teď vím, co mi ve vlastním bydlení nesmí chybět. Zatím čtu převážně v posteli (nebo MHD).

Článek podobného rázu už jste mohli vidět na několika knižních blozích, jelikož nejsem jediná, kterou s touto nabídkou oslovili. Nejdřív jsem neuvažovala o tom, že bych vytvořila více než jeden vysněný čtecí koutek. Ale když jsem viděla, že Adri jich vytvořila mohem více, řekla jsem si, že dva by neměly být problém. Mé oblíbené barvy jsou šedá, černá a bílá, proto jsou v těchto barvách i mé vysněné čtecí koutky.

Čtecí koutek č. 1
Na tomto koutku nejvíce slintám po tom úžasném závěsném křesle, které rozhodně v budoucnosti potřebuji. Gauč i poličku jsem sladila s černým křeslem, jelikož jsem malá, tak bych si na gauč klidně i lehla. Knihovnu jsem pro kontrast zvolila bílou, ozdobila bych si ji zeleno-žlutými světýlky a lampičkou ve tvaru sovičky.

Čtecí koutek č. 2
V druhém koutku je to značně víc do šeda. Opět gauč, který by zdobily polštáře s kočičkami (kočky a sovy jsou mé nejoblíbenější zvířata). Místo houpacího křesla jsem zvolila křeslo normální. Ke klasické černé knihovně jsem znovu vybrala lampičku ve tvaru sovy, protože je prostě úžasná a moc se mi líbí. A nakonec bych to celé doladila jednoduchými hodinami, jejichž styl mám opět moc ráda.
Vyhledávač Favi.cz neslouží jako internetový obchod. Vše co tam najdete je z různých e-shopů, a tak vás to po kliknutí na zvolený produkt přesměruje na daný e-shop, kde se dá věc zakoupit.
Je tam mnoho možností filtrace a vyhledávání. Pokud jste takový brouzdálek jako já, tak se tam budete rádi chodit dívat, alespoň pro inspiraci. Předtím než mě tento vyhledávač oslovil, jsem jej neznala, ale teď když o něm vím, se na něj ráda občas podívám.
Jak by vypadal vás čtecí koutek?
Líbí se vám mé návrhy?


Sdílejte:
Email This Share to Facebook Share on Google Plus Share to Twitter Pin This Share on Tumblr

10 komentářů:

  1. Moc se mi líbí první varianta:) To křeslo potřebuju!!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem sama co ho potřebuje :D

      Vymazat
  2. Můj koutek jsi už určitě viděla, ale i tvé výtvory se mi moc líbí - zvlášť ta sova a závěsné křeslo :) I když já bych si během čtení určitě rozsypala jídlo nebo se opařila čajem... takže jen na vlastní nebezpečí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já během čtení nejím a nepiju, takže pro mě by to nebyl problém :D

      Vymazat
  3. Tak to je zajímavé, to musím vyzkoušet taky :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. TO závěsné křeslo vypadá fakt dobře, taky bych jedno uvítala! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné, nevím, který je hezčí :) I když já osobně dávám přednost bílé s fialovou. Doufám, že časem budeš mít takový koutek jaký chceš a snad vyhraješ knihovnu :)

    OdpovědětVymazat